Joggi skrev 2010-01-10 16:37:08 följande:
Ligger lixom neråt med armar och ben... Kände att det lät lite otydligt med "neråt".. Men man kan tro att Ultraljudsbilden är upp och ner=)Hur vanligt det är vet jag inte men de
UL-bilderna man ser så ligger bebisen "på rygg" om man säger....Hänger du med?
haha nä det gör jag inte

bild?
Ellie84 skrev 2010-01-10 16:21:20 följande:
Jag känner sparkar då jag sitter ligger eller står om jag står still..känner inget när jag går eller rör mig mycket..Idaghar vi varit ute för andra dagen i rad..så grymt skönt då vädret äntligen tllåter utevistelse igen...Miranda har kört fyrhjuling flera timmar nu i två dagar..Hon och hennes "kusin" (sambons systerson) har oxå en och sambon har plogat en bana på våran baksida (gigantisk baksida) så det har körts varv efter varv där bak Roligt att se barnen ha så roligt..Om ett dygn från nu vet jag och kärestan massa mera om bebis..Att man kan se fram emot nånting så himla mycket..Avis på alla som redan har sina avklarade ..Tänk att man ska få se det lilla livet där inne igen..Tavegyl..DEt har jag nog hemma om dom inte är utgångna.. Får fråga
BM..Dom blir man juh lite trött av oss oxå så det blir juh kanon Bara snart halv fem klockan :/ Sambon jobbar massa sent ikväll.. trist..Har ni andra haft en bra helg..??
Våran dotter har också fyrhjuling, fast hon är för liten för att köra själv. Den är liten men skitpigg! Inte ens hennes kusin som är 5 klarar av den... Favoriten jusst nu är att åka pulka bakom ute på åkern
Själv hade jag önskat att ja hade orkat gå ut idag.. Har sååå ont idag...

Kom igår efter jag hade dammsugat och har inte släppt än. Sitter i både i ryggen och i ljumskarna/blygbenet...

Legat inne hela dagen och bara tagit det lugnt...
Ja travegyl har jag med hört ska vara bra! Det är ju ingen fara om det är utgånget det du har hemma, det enda som kan hända är att det inte fungerar
Lycka till på erat UL imorgon