Ellie84 skrev 2009-12-23 12:18:20 följande:
Jag har inte vägt mig på länge men tror inte jag har gått up speciellt..På morgon då jag ligger kvar i sängen, på rygg, så kan jag se precis vars livmodern är...Det är som en boll som sticker upp längst ner i magen=)Nån mer??
haha, ja visst ser det roligt ut!

Jag har sett det sedan v.12. Har ju bild på min snea morgonmage

Nu på morgonen så ligger bebis alltid på höger sida. Vä sida är helt tom...Och på högra sidan känner jag livmodern strax under revbenen. Knasig sovplats den har

På dagen om jag lägger mig ner går den till naveln och då är den jämnt fördelad över hela magen

Bustrollen skrev 2009-12-23 13:05:48 följande:
Mår mest illa numera, kräks kanske varannan dag ungefär. Men jag har väldigt svårt att äta bara jag mår lite illa så matportionerna är inte stora. Äter mest knäckebröd med smör eller massor av isglass hela dagarna...inte så mycket kalorier i det inte.
Usch att det sitter i så för dig..

Inte konstigt du går ner i vikt om du mår illa och kräks.. Hoppas det ger med sig snart.. Hoppas du kan njuta lite av all den goda julmaten imorgon
Nu har jag precis gjort 1.5kg köttbullar. Var lite lat så jag gjorde dem på långpanna i ugnen och fräste sedan bara till dem i pannan så de får en fin stekyta. Imorgon så ska jag göra potatisgratäng, är inget jansons fan direkt..*blä*
Hoppas verkligen ni alla får en underbar jul!

God Jul allesammans!

och ta hand om er och era