BF Juni 2010!
MorV skrev 2009-12-10 09:47:30 följande:
Ojojoj, igår fick jag en riktig hormonsläng som jag inte erfarat tidigare.Jag och sambon skojbråkade lite, och han råkade komma åt mitt bröst så det gjorde ont. Men sånt får man ju tåla när man skojbråkar! Men inte! Jag märker hur tårarna bara börjar spruta, och snyftningarna framträder samtidigt som jag tycker att jag är så fruktansvärt löjlig att jag börjar gapskratta.Jag storgråter och gapskrattar om vartannat och sambon såg helt bedrövad ut, utan en aning om vad jag håller på med. Kan ni inte dela med er av era hormonsvängar?Och hur är det med cravings? Har ni fått några cravings än, och isf vad?"Nu kommer jag säga en sak som kommer göra att du ställer en följdfråga på det. Men bara så du vet så är jag så sur och besviken nu så jag kommer inte svara"
Han bara vadå? Jag sa bara, Du har ju inte ens frågat hur det gick på intervjun idag.... Blev helt tyst och så sa han: Förlåt, har helt glömt bort det. Haft så mkt att göra idag. Hur gick det? Jag började störtlipa och gick därifrån och klarade inte av att berätta hur det gått föräns senare på kvällen