• låjsan1

HJÄRTEBARN

Hjärtebarn =)
    Hjärtebarn
    Här fortsätter vi hjärtebarnsföräldrar

Gammla som nya -ligt välkomna

Här inne kan vi stötta varandra genom de tuffa operationerna och oron vi alla genomgår när det gäller våra älskade hjärtebarn.
    Och är ni oroliga för ert barn så bolla gärna tankar med oss MEN det bästa är att ringa ert barns hjärtläkre eller hjärtmottagning.
    Alla barns hjärtfel är väldigt unika så bara för att just ditt barn har samma typ av hjärtfel som någon annans barn så bi inte orolig för det behöver inte betyda att ditt barn har samma problem som det andra barnet. Ingen av oss föräldrar kan något om just ditt barns hjärtfel.
    Hoppas ni förstod allt detta surriga jag skrev

Här kommer lite tips på vad man kan göra under ert barns op:

Gå i stan
    VILA!!!
    Läsa en bok.
    Surfa runt på nätet om ni har dator med er.
    Sen kan ni komma på era egna idéer på hur just NI vill fördriva tiden under op.
    Kommer ni på något bra så säg till så skriver jag in det i listan.

Hoppas ni kommer trivas i tråden. Finns där något mer ni tycker det ska stå här i presentationen så säg bara till så lägger jag till det.

Intressanta länkar:

-------------------------------------------------- --------
    Har gjort som innan och kopierat från start tråd!
    Då fortsätter vi tre månader till då
    Kram Låjsan
    www.barnhjartcentrum.se/www.hjart-lungfonden..../
  • Svar på tråden HJÄRTEBARN
  • låjsan1

Här e man kvar i Lund - dag 9. Prat om att dra drän i morgon men jag är skeptisk för de kommer en hel del!

• Gunsan75

Idag ska jag beställa en låda hjärtepins. Är det fler här som kommer sälja dem?
    Jag kommer att sälja en del och ge bort en del som gåva, de får pins i stället för en blomma som tack för all hjälp under Alice sjukhusvistelse.

• Tifastar
    Gunsan75 skrev 2010-01-20 09:27:06 följande:
    Idag ska jag beställa en låda hjärtepins. Är det fler här som kommer sälja dem? Jag kommer att sälja en del och ge bort en del som gåva, de får pins i stället för en blomma som tack för all hjälp under Alice sjukhusvistelse.
    Jag vill sälja hjärtepins men har bytt mejl  och kommer inte åt adressen till personen som jag mejlade och betsällde av förra året =(
    Nån som har en mejladress dit?
    Jag vill sälja 2 lådor =)
  • bea79
    Tifastar skrev 2010-01-20 16:38:24 följande:
    Jag vill sälja hjärtepins men har bytt mejl  och kommer inte åt adressen till personen som jag mejlade och betsällde av förra året =( Nån som har en mejladress dit? Jag vill sälja 2 lådor =)
    Jag hittade inte någon mailadress men jag hittade sidan med olika adresser
    www.hjart-lungfonden.se/sv/Gava-privat/Andra-satt-att-bidra/hjartepins/
    ~ Mamma till världens sötaste Max född 061207 & underbara hjärtepojken Leo född 090223 ~
  • bea79

Vill även tipsa om en nystartad hjärteförening. hjartegryn.com/

~ Mamma till världens sötaste Max född 061207 & underbara hjärtepojken Leo född 090223 ~
  • Gunsan75

Jag beställde 2 lådor... Har nästen redan 1 låda som folk vill köpa..

Här kommer mailen till hon som håller i det hela på Hjärt-lungfonden

lotta.johansson@hjart-lungfonden.se

Nu ser vi till att det blir många pins sålda..

• Små Hjärtan
    låjsan1 skrev 2010-01-19 20:56:46 följande:
    Här e man kvar i Lund - dag 9. Prat om att dra drän i morgon men jag är skeptisk för de kommer en hel del!
    Hoppas dom åker snart  i alla fall. Inte als kul att sitta fast inne på rummet.

Sjaälv ska vi till Lund på Tisdag för nästa dos av nöffvaccinet. Kommer nog gå upp och hälsa på uppe på 67:an.
  • låjsan1

Hej igen! Dom drog dränen idag så nu hoppas jag att han inte "vätskar" sig. Syresätter sig runt 95-98 så de e gött! Tack för alla "heja" rop!! Kram på er!!

• 2små2stora
    låjsan1 skrev 2010-01-20 21:22:29 följande:
    Hej igen! Dom drog dränen idag så nu hoppas jag att han inte "vätskar" sig. Syresätter sig runt 95-98 så de e gött! Tack för alla "heja" rop!! Kram på er!!
    Härligt
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden HJÄRTEBARN