Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
En julgran är ingen julgran utan levande ljus, inte för mig. :) Det har vi i princip alltid haft, en jul hade vi elektroniska, inte alls lika bra jul det inte. Jag är julfascist av hög kaliber :D Smärtar mig att fira i stan med Linus familj i år, men det är bara att bita ihop..
Här firar vi julen hemma (precis som förra året) å familjen kommer till oss, vi hjälps åt med maten å JAG pyntar granen
För oss är det självklart att det är här det ska firas å resten håller med, det är vi som har barn så det är vi som slipper fara omkring 
Tomte blir det nog ingen iår, grodan e ju ändå för liten för att fatta. Eller hon skulle nog gilla att mysa upp sig i skägget lite på Merr tomte
För er som bor i lambo kan ja erbjuda min man så slipper era karar springa ut å köpa tidningen
mycket roligare om alla i familjen är hemma när tomten kommer å så kan man ställa upp för varandra...
Neppellihepp nu har ja packat klart för ikväll, stänga av datorn å packa ner den me sen soooova.
tack Ewa för barnpassningen förut
Vi brukar slänga ut granen i trädgården istället... så kan man gåå ut å dansa runt granen =) Blir så trångt inomhus....
nä nu är det dags för mig att hitta till sängen ibland alla leksaker o pryttlar som ligger överallt, imorgon ska lilla fru T's med makes saker flyttas o snäll som man är har man erbjudit sig...