• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Mor85

Har nu sökt några kurser på högskolan! Hoppas ja kommer in på någon iaf =)
    De ja har sökt är:
    Neuropsykiatri och kriminalitet
    Pedagogik A
    Spädbarnspsykologi

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-11-13 19:21:28 följande:
    wohoooo ULEGJAAAAAAAN.... ska med ha, en äkta en, stor som ett hus o med massa pynt..
    Som sig bör. Med levande ljus!
  • JePaLuLi

Jag fick ett brev där jag välkomnades till lärarprogrammet på universitetet så nu ska man bli student igen då efter två års frånvaro
    Spännande och läskigt!
    Bara det löser sig med förskola för lilleman också, men Patrik sa att han får jobba kvällar annars. Fast då lär vi väl aldrig ses knappt... Men men, det är bara för en kort stund och det leder till att vi får det bättre allihop så det är väl bara att bita ihop!

★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Leos och Vincents mamma
    Mor85 skrev 2009-11-13 19:50:12 följande:
    Har nu sökt några kurser på högskolan! Hoppas ja kommer in på någon iaf =) De ja har sökt är:Neuropsykiatri och kriminalitetPedagogik ASpädbarnspsykologi
    Spädbarnspsykologi låter väldigt spännande!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Här har vi alltid haft riktig julgran, får bara se hur det blir detta år med en klåfingrig Vincent Han är på ALLT här hemma, så undrar hur det går med granen, fast å andra sidan så sticks den ju så han lär nog undvika den Förra året gick det superbra, men nu är han mycket busigare än vad han var då

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai

Här går det undan, redan en ny tråd. Det betyder att den förra startades nångång i samma veva som min dotter föddes. :)

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Stolt Enbarnsmamma

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Jag har fullt upp på jobbet och när jag kommer hem så umgås jag med familjen. På kvällen blir det oftast mys med Peter, jag orkar inte sitta vid datorn. Allt är iaf bra med oss. Peter mår bättre, jag har inte fått någon ögoninflammation än iaf mina föräldrar var här för en vecka sedan och mamma fick ögoninflammation igår :/
    Nu sitter jag och lyssnar på Britney jag är lite sugen på att gå ut och dansa!
    Imorgon ska vi till busfabriken i Norrköping, vi ska dit i ett annat ärende så då tänkte vi passa på att åka dit sen!

Hur ska ni göra i jul? Ska ni vara i stan? Jag, Peter och Nathalie ska faktiskt fira jul alldeles själva det ska bli så mysigt! Däremot så kommer vi fira nyår med släktingar! Nathalie fyller ju år så då blir det en hel del besök!
    Lite blandade känslor inför jul och nyår. Det påminner så mycket om det som hände i december- 07. Tack och lov så har jag en underbar familj och vänner som stöttar. Jag har även min underbara kurator på onkologen som verkligen är en ängel!

Hoppas ni andra mår bra!
    Kram på er och fortsatt trevlig kväll!

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-11-13 19:54:39 följande:
    Som sig bör. Med levande ljus!
    nja brännskadorna undviker jag i år, får bli elektrioniska dårå..
    JePaLuLi skrev 2009-11-13 20:22:01 följande:
    Jag fick ett brev där jag välkomnades till lärarprogrammet på universitetet så nu ska man bli student igen då efter två års frånvaro Spännande och läskigt! Bara det löser sig med förskola för lilleman också, men Patrik sa att han får jobba kvällar annars. Fast då lär vi väl aldrig ses knappt... Men men, det är bara för en kort stund och det leder till att vi får det bättre allihop så det är väl bara att bita ihop!
    sant, så gjorde ju jag o daniel när wille va liten, han jobbade dag o jag kväll o natt, sågs i dörren o lämnade rapport ungefär, inte kul men det fungerar ett tag. o leder det som sagt till att man får det bättre i slutet är det värt det. Vi kommer ju göra så nu med nu när jag börjat jobba igen oxå..
  • Firstandhappy

julen kommer för övrigt att firas här hemma med barnen, min mormor, moster, hennes sambo o deras son (dvs min kusin)
    middag, kalle fjanka är ett måste o massa paket, sen blir det mamma som vanligt dagen efter o fira med resten av stora familjen *suck*

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-11-13 12:25:33 följande:
    tjöt tjöt Grymt kul det är att flyttpacka när kroppen säger nej helatiden Ja har inte äns lite ro till att sitta still men ja så gott som måste
    imörat kommer flytt-tanten o guuuben o bär kartonger... spännande värre o se lägenheten nu när allt e nytt o fiiiint...
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6