JePaLuLi skrev 2009-11-13 22:59:21 följande:
Tycker du gör helt rätt som prioriterar familjen framför datorn Mysigt med Busfabriken!Här har vi ju varit sjuka så länge nu så man börjar tröttna på att vara isolerade. Funderade också på Busfabriken i helgen, men det får nog vänta tills alla är helt krya! Var lite sugen på julmarknaden i Ekenäs slott också, det verkar så mysigt.Jag vet inte alls hur det blir för oss i jul. Det är nackdelen när man har släkt utspridda här och var. Det är svårt att göra alla nöjda. Helst skulle jag nog vara hemma med bara familjen och mysa tror jag. Det blir så mycket press på att vara alla till lags och att inte klampa nån på tårna.Du får försöka fokusera på det underbara som hände december -07 istället, ni fick eran underbara dotter. Men jag förstår givetvis att det är mycket tankar och minnen som spelas upp. Vad härligt att du har familj och vänner som ställer upp och en kurator som är toppen. Sånt är viktigt. *kramar*
Idag åkte vi till busfabriken, det roligast var cyklarna

vi tycker att busfabriken i nkpg är snäppet bättre än den här i lkpg. Är ni fortfarande sjuka?

det är inte svininfluensa ni haft? Jag försökte få tag i bvc igår för att höra lite om vaccinationen av de små. Km dock inte fram. Vill gärna veta om de kommer börja vaccinera barn under 3år nu på en gång. Vi tänker vaccinera Nathalie.
Har julmarknaden börjat där? Jag var där förra året och det är sååå mysigt

det rekommenderar jag verkligen!
Men kan ni inte vara hemma på julafton då? Och de som är intresserade får komma hem till er? Vi kommer nog fortsätta fira jul här hemma och att de som vill gärna får komma hit. Men förstår hur du känner att man vill inte klampa någon på tårna och speciellt när inte alla kan hålla sams.
Jag försöker verkligen tänka på att underbara Nathalie kom till världen men det är som sagt mycket som rör sig i huvudet. Det blir inte bättre av att man inte är på "toppen av berget".
När ska vi ses och fika?

Tycker du det ska bli kul att återuppta studierna?
*Kramar*