Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Två nätter i rad har nu dottern sovit jätteduktigt! Hon har t o m kunnat somna utan att ligga på någon utav oss och hon har somnat om jättesnabbt efter nattamningen, helt underbart. Nu önskar jag att hon kunde somna liiite tidigare för natten. Men att få sova typ 10 timmar varje natt är inte fel ändå.
Vi har alltid massor med levande ljus, men inte just i granen. Den ska vara så barnsäker som möjligt
Vi hade tänkt att vara här först, men det blir väldigt många människor i så fall eftersom alla har nya familjer; patriks mamma, hans pappa, min mamma, min pappa, min mormor, min syster, hans syster osv...
Jag tycker också att det är mysigt att åka runt, det gör mig inget heller. Det gjorde vi Lucas första jul och då var han bara 3 veckor. Men nu tycker jag att det är jobbigt när folk inte kan hålla sams hit och dit och man vill ta hand om alla samtidigt fast det inte går... Nåja, det löser sig nog!
Vi brukar mysa kvällen innan med att äta skinksmörgås och gröt, samt klä granen. Sen är det familjemys på morgonen i vilket fall som helst så får vi se vart vi hamnar. Jag vill nog helst till Patriks mamma faktiskt, älskar min svärmor!
Här har vi också fått sovmorgon den senaste veckan. Mellan 9-9,30 varje dag. Undrar om det ska fortsätta så nu? ![]()
Min bror brukar vara tomte och han gör det såå bra! Leo tror stenhårt varje år att det verkligen är tomten ![]()
äntligen är det jul snart igen
Tomten finns ju, ser massa tomtar varje år.. däremot så finns inte gud...