• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • dinana

Jag ska till babysång på torsdag så kanske kan man få det gjort samtidigt då. Fast vore ju bra om man kunde vaccinera alla på en gång.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-11-14 20:05:53 följande:
    Idag åkte vi till busfabriken, det roligast var cyklarna vi tycker att busfabriken i nkpg är snäppet bättre än den här i lkpg. Är ni fortfarande sjuka? det är inte svininfluensa ni haft? Jag försökte få tag i bvc igår för att höra lite om vaccinationen av de små. Km dock inte fram. Vill gärna veta om de kommer börja vaccinera barn under 3år nu på en gång. Vi tänker vaccinera Nathalie.Har julmarknaden börjat där? Jag var där förra året och det är sååå mysigt det rekommenderar jag verkligen!Men kan ni inte vara hemma på julafton då? Och de som är intresserade får komma hem till er? Vi kommer nog fortsätta fira jul här hemma och att de som vill gärna får komma hit. Men förstår hur du känner att man vill inte klampa någon på tårna och speciellt när inte alla kan hålla sams.Jag försöker verkligen tänka på att underbara Nathalie kom till världen men det är som sagt mycket som rör sig i huvudet. Det blir inte bättre av att man inte är på "toppen av berget".När ska vi ses och fika? Tycker du det ska bli kul att återuppta studierna?*Kramar*
    Vad mysigt! Vi tycker tvärtom, att Busfabriken här i stan är bättre. Vi är på bättringsvägen iaf, inte helt krya än. Lucas har en envis hosta och snoret rinner hela tiden Allt pekar på att det är svininfluensa som jag och Lucas har haft. Linus var inte riktigt så sjuk och Patrik har klarat sig än, peppar peppar.
    Vi ska också vaccinera barnen. Vill helst göra det så fort som möjligt!
    Ja det skulle vara julmarknad där i helgen, men den kanske håller på ett tag? Vill gärna åka dit för det verkade så mysigt!
    Jo det får nog bli nåt sånt. Eller att man är hemma på julafton och så kan man åka runt lite de andra dagarna.
    Jag förstår verkligen det, det blir lite blandade känslor för dig så klart. Usch, jag önskar att du hade sluppit uppleva allt det här. Vi måste ses snart, absolut! Får bara se till att bli helt frisk nu. Vi kanske kan ta en fika nån em och samtidigt kika lite på julklappar eller nåt?
    Jag tycker att det ska bli kul att komma igång igen, men samtidigt har jag världens ångest över att jag inte ska vara hemma längre. Det blir lite bitterljuvt. Men det blir nog bra när jag väl har börjat. Bara allt löser sig med förskola för Linus. Om inte annar ska det bli skönt att bli klar nån gång och förhoppningsvis få ett jobb som ger lite bättre inkomst.
    *KRAM*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi

De senaste två åren har ju jag varit på BB under advent och det har varit så mysigt med stakarna i fönstren och den härliga stämningen. Det betyder lite extra nu så klart!

• playmate86

längtar till julen med men orkar inte pynta eller tänka på det nu vill hinna vara familj först innan det blir jul... gud tiden går så fort inte länge sen man slutade skolan för att ha sommarlov och nu är det snart jul avslutning istället vart tar tiden vägen och vad gör man med den???

• JePaLuLi
    playmate86 skrev 2009-11-14 22:27:47 följande:
    längtar till julen med men orkar inte pynta eller tänka på det nu vill hinna vara familj först innan det blir jul... gud tiden går så fort inte länge sen man slutade skolan för att ha sommarlov och nu är det snart jul avslutning istället vart tar tiden vägen och vad gör man med den???
    Jag tyckte att det var extra roligt att pynta första julen (07) när Lucas kom (han är född 25 november). Det är ju så mycket mysigare när man har en egen familj!
    Förra året var det också mysigt så klart, när vi visste att vi skulle ha två julenissar på jul Linus är född den 6 december.
    Nu längtar jag bara tills vi kan börja pynta, än tycker jag att det är lite väl tidigt.
  • Leos och Vincents mamma

Jag är sån som håller stenhårt på alla traditionerna, påsk och midsommar oxå. Året när Leo föddes så kom vi hem dagen innan skärtorsdagen, men jag pyntade ändå med alla påsksakerna, trots att jag var nysnittad Det var väldigt viktigt för mig.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • playmate86

jag kommer med att pynta men det blir lite i taget...

• dinana

Hej hopp, måste baar kolla med er inbitna Linköpingsbor. Är intresserad av att börja träna, och undrar om någon har något bra ställe att tipsa om här i stan. Kanske fler som är intresserade, så kanske man kunde gå dit tillsammans å "prova" på.

En eller två gånger i veckan typ...

Någon?

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-11-15 23:28:01 följande:
    Hej hopp, måste baar kolla med er inbitna Linköpingsbor. Är intresserad av att börja träna, och undrar om någon har något bra ställe att tipsa om här i stan. Kanske fler som är intresserade, så kanske man kunde gå dit tillsammans å "prova" på. En eller två gånger i veckan typ...Någon?
    det ska finnas ett gym i centrum på samma plan som parkeringen
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-11-15 23:28:01 följande:
    Hej hopp, måste baar kolla med er inbitna Linköpingsbor. Är intresserad av att börja träna, och undrar om någon har något bra ställe att tipsa om här i stan. Kanske fler som är intresserade, så kanske man kunde gå dit tillsammans å "prova" på. En eller två gånger i veckan typ... Någon?
    Vi är många i den här tråden som ttränar på medley. det är bra.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6