Vi från Linköping! Del: 6
VINTEREDITION 2009Vi fortsätter väl att tjöta här då =)
Självklart är alla välkomna!
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442650.html
Medlemstråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46442637.html
Jag ska till babysång på torsdag så kanske kan man få det gjort samtidigt då. Fast vore ju bra om man kunde vaccinera alla på en gång.
De senaste två åren har ju jag varit på BB under advent och det har varit så mysigt med stakarna i fönstren och den härliga stämningen. Det betyder lite extra nu så klart!
längtar till julen med men orkar inte pynta eller tänka på det nu vill hinna vara familj först innan det blir jul... gud tiden går så fort inte länge sen man slutade skolan för att ha sommarlov och nu är det snart jul avslutning istället vart tar tiden vägen och vad gör man med den???
Jag är sån som håller stenhårt på alla traditionerna, påsk och midsommar oxå. Året när Leo föddes så kom vi hem dagen innan skärtorsdagen, men jag pyntade ändå med alla påsksakerna, trots att jag var nysnittad
Det var väldigt viktigt för mig.
jag kommer med att pynta men det blir lite i taget...
Hej hopp, måste baar kolla med er inbitna Linköpingsbor. Är intresserad av att börja träna, och undrar om någon har något bra ställe att tipsa om här i stan. Kanske fler som är intresserade, så kanske man kunde gå dit tillsammans å "prova" på.
En eller två gånger i veckan typ...
Någon?