Marayah skrev 2009-12-15 13:41:24 följande:
Här står det två pulkor på vinden o "skräpar". Kanske dags att knata upp och hämta ner dom innan snön försvinner igen. Kälken står tyvärr kvar upp i norr då jag yttrade mig om att det inte skulle bli så mkt snö här nere ändå så man kunde åka. Haha! Tji fick jag. Får se till att ta ner den nu när vi åker uppöver och hålla tummarna för att snön vill ligga kvar även efter nyår ett tag.
här ska vi inskaffa nya pulkor då barnen körde slut på de förra.snoxracern blir inte använd allt för ofta .
JePaLuLi skrev 2009-12-15 15:29:13 följande:
Vi har varit ute och åkt massa pulka idag. Oj, så kul vi hade!Linus blev vansinnig när pulkan stod sill
det verkligen lyser om små barn som åker pulka
dinana skrev 2009-12-15 13:20:41 följande:
Vi har flera pulkor.. tror vi testat på de flesta modeller... Det viktigast eär att man har en med hög rygg tycker jag.. för barnens skull... speciellt när de är små. Och oj vad skojigt vi hade igår när vi i pulkabacken. Leonard skrattade för fullt... fast han fick baa åka i lilla backen... Men Molly hon åkte i stora backen med de stora barnen..
vi får ta en sväng nån dag i pulkabacken
varför har ni sådana problem om FB?man väljer ju själv vem man vill ha som vän där,eller?jag fattar nog att en viss/vissa person i denna trådsyftar på mig.riktigt barnsligt!
jag kan svara varför jag tog bort vissa på FB.det gjorde jag därför att jag inte känner för att ha peroner som vänner när jag inte umgås med dem.sen har ju två i denna tråd tagit bort mig som vän på FB för ett tag sedan utan anledning.ska jag då sitta och beklaga mig över detta på FL?är ni rädda att missa att det skrivs nått på FB som ni inte kan gotta i er eller vad är problemet?tyvärr så skrivs det inget om denna tråd eller folk i denna tråd på FL.