JePaLuLi skrev 2009-11-25 21:10:52 följande:
Tack så mycket! Vad gullig du är Vi har haft en supermysig dag, man blir ju lite nostalgisk Har en trött men väldigt nöjd liten kille!
Tack, vad snäll du är!Trist att det strulade med soffan, hoppas det löste sig ändå?!
Tack så mycket! Det har han, men det är jobbigt att stå i centrum en hel dag. Han är helt slut
varsågod.det med soffan löste sig.det visade sig att det fanns en seriös köpare till slut
Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-25 21:25:06 följande:
Usch vilken kaos dag detta har varit! Var i skolan på föreläsning 8-12, sen hem direkt för att hämta Leo från dagis som jag var tvungen att åka till vc med, han har gjort nåt med sin stortånagel så han hade jätteont och det var jätteinfekterat, stackaren har så ont så han kan inte ens gå Vi fick antibiotika mot det. Dessutom mår han inte alls bra och har feber (troligtvis pga infektionen), sen åkte vi hem och hämtade Vincent på dagis en timme försent för det tog sån tid på vc. Sen hann vi knappt hem så kom min mamma och sambo. Min mamma skulle vara barnvakt så jag och sambon åkte ner på stan och shoppade alla julklappar till barnen så nu är det iaf avklarat, skönt!Sen åkte vi hem och nattade barnen en timme försent, medans jag nattade Leo så nattade sambon Vincent, Vincent har börjat att hosta så mycket igen så han spydde ner hela våran säng så det bara var att
byta.Nu är det typ första gången på hela dagen som jag sitter ner ordentligt och tar det lugnt och nu är det strax dags att sova, vilket jag behöver!
ush villken dag.hoppas ni får en bättre dag idag
dinana skrev 2009-11-25 23:44:29 följande:
hoppas detsamma. sambon sticker på söndag och är borta en hel vecka. hoppas verkligen att barnen hinenr bli friska så jag kan ha M på dagis som vanligt så jag slipper å gå hemma. I morgon får hon allt gå tillbaka till dagis för jag har så mycket att göra imorgon att jag knappt kan hålla ordning på allt. Får ta å skriva ner allt för att inte missa nått
skulle du haka med den 6/12?jag ska betala räkningen imorrn