playmate86 skrev 2009-12-11 11:13:55 följande:
har kolik och misstänker allergi ska få profylac
stackars liten.hoppas han mår bättre snart.kolik är hemskt jobbigt.här har ett av våra barn haft kolik,de andra har haft/har matallergi och känsliga magar
dinana skrev 2009-12-11 09:53:26 följande:
Idag är det luciatåg på BVC vid kvart över tio.. men jag orkar inte gå dit.... hittade inte tomtedressen heller.. har nog hamnat i tvätten av misstag och den är inte klar på länge... Men nästa vecka så är det julavslutning på BVC så då skall man ju absolut gå. Hoppas det kommer många småttisar då. Alltid roligt när det kommer lite folk på babysången. Igår var vi bara tre till en början, men sen trillade även Isabella med mamma in.. och sen när vi nästan var klara.. så hade det trillat in två till. Leonard var gnällig i början, men ju fler vi blev desto roligare blev det... sen ville han ju inte sluta...
här är man hemkommen efter stota tösens luciatå
g.nu är det slut på luciatåg för oss.men stora tösen ska gå ett till nästa vecka i kyrkan
Mandarin skrev 2009-12-11 10:55:54 följande:
Idag har jag varit på 2 Lusia tåg . Små tjeernas tåg på dagis och Amandas i kyrkan. De var jätte duktiga i kyrkan och jag fick lite jul stämming Alex bussa runt men charmde alla. Gull unge. Här hemma står julgranen pyntad och klar.... vi åker 17/12 och kommer inte hem förens julafton . Så vi tjuvstartade lite
här fick man höra nya tuffare stalledräng sång på lucian.det var tydligen den bästa lucian på 16 år i skolan enligt en lärare