• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-11-19 19:24:19 följande:
    då håller jag tummarna att du får mycket för din auktion.jag ska hiva ut en massa tyger ikväll. jag har med allt möjligt som böcker,leksaker,spel,samlarsaker,julsaker mm mm vi var ner i garaget nyss och kollade på bilen maken köpte igår.ush villken liten koffert den har.den är ju 1/3 mot volvons koffert.
    en anledning till varför vi ha en volvo.. deras koffert är mycket stötrre än alla andras... går lätt å klämma in barnvagn och fyra vinterhjul och massa annat utan problem.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-11-19 20:26:41 följande:
    en anledning till varför vi ha en volvo.. deras koffert är mycket stötrre än alla andras... går lätt å klämma in barnvagn och fyra vinterhjul och massa annat utan problem.
    ja de är bra men vår hade för många småfel.idag blåser det på rejält.inatt fick man knappt sova då stora tösen sov hos oss inatt.stackarn har ont i armen efter vaccinet
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Våra älskade barn

Våra älskade barn!Klickbar

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 10:15:40 följande:
    Våra älskade barn Klickbar
    åh, vad stora de är. vart länge sedan man träffa er nu.....
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-11-20 13:50:36 följande:
    matilda vill att ni ska komma och fika här nån dag.hon vill leka med molly{#lang_emotions_smile}.
    här kom man hem nyss full med lera och hundarna var rejält leriga efter ha lekt i rastgården{#lang_emotions_laughing}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
    dinana skrev 2009-11-20 13:50:36 följande:
    Ja, de är stora nu, växer som bara den
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 10:15:40 följande:

Våra älskade barn Klickbar
    Sötingar

Vad Leo är lik dig.... i alla fall det lilla av dig jag minns. *guldfiskminne*
    LittleMee skrev 2009-11-20 14:11:00 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 10:15:40 följande: Sötingar Vad Leo är lik dig.... i alla fall det lilla av dig jag minns. *guldfiskminne*
    Tack Ja, han är väldigt lik mig. Fast tydligen så råder det delade meningar om det. Vissa tycker att Leo är mer lik min sambo och att Vincent är mer lik mig, vissa tycker tvärtom Jag själv tycker att Leo var en kopia av mig förut, men ju äldre han blir desto mer lik blir han sambon. Och Vincent tycker jag alltid har varit mest lik sambon och sin storebror För jag tror att jag aldrig har sett några syskon som är mer lika varandra än mina barn, jisses alltså
  • dinana

Jag tycker att Vincent är mer lik dig, Leo vet jag inte. har ju i och för sig inte träffat din kille, så svårt att säga. Tycker ju Molly och Leonard är väldigt lika varandra, men tycker inte någon är lik pappan deras... de är mer lika mig.

• thelifesaviour

Jag tycker Vincent är en kopia av dig och Leo av din sambo. :)

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6