• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-11-21 17:30:29 följande:
    här sitter man på jobbet o längtar hem tll familjen, Molgan har åkt till mormor o Wille med pappa är kvar hemma o har mystid, imorgon ska daniel jobba o då ska jag ta med mig wille till badhuset o simma runt, verligen jättelänge sedan man gjorde något med bara wille...
    Vad mysigt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

här har man varit en väng på ikano, gjort nada... sambon och Molly har varit hemma med feber båda två. Leonard har typ sovit bort hela dagen söötnosen...

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • tomcar1

Hej !
    Idag har jag bakat lussekatter. Psssade på när jag var ensam hemma och kände att jag liksom hade ron till det. Åkte sedan till Valla med vår osäkra hund, för att gå bland människor och djur. Gick bra, men han tycker att det är läskigt. Någon som kan tänka sig ställa upp att träffas som har barn bara för att få vovven att förstå att barn inte är otäcka ? Han är inte aggressiv mot barn, men väldigt osäker och morrar lite och skäller. Barnet får inte vara framfusigt, utan helst nonchalera honom och sätta sig på huk och vänta in honom. Hör av er i så fall om ni vill ställa upp.'/tomcar1

• Firstandhappy

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-21 18:31:54 följande:

Vad mysigt
    ja det ska verkligen bli jättemys... älskar verkligen när man kan dela upp sig och göra saker med barnen vid sidan av varandra...
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-11-21 18:52:54 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-21 18:31:54 följande: ja det ska verkligen bli jättemys... älskar verkligen när man kan dela upp sig och göra saker med barnen vid sidan av varandra...
    Ja, det gör jag med. Är så mysigt att kunna göra nåt själv med bara det ena barnet Vi ska ex ta med Leo på Disney on ice i februari och gå på det själva med honom så får Vincent vara hemma med sin mormor (han har nog inte ro att sitta still ).
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-11-21 18:43:26 följande:
    här har man varit en väng på ikano, gjort nada... sambon och Molly har varit hemma med feber båda två. Leonard har typ sovit bort hela dagen söötnosen...
    stackars molly.hoppas hon blir bra snart.imorrn blir det skoj{#lang_emotions_smile}
    tomcar1 skrev 2009-11-21 18:51:03 följande:
    Hej !Idag har jag bakat lussekatter. Psssade på när jag var ensam hemma och kände att jag liksom hade ron till det. Åkte sedan till Valla med vår osäkra hund, för att gå bland människor och djur. Gick bra, men han tycker att det är läskigt. Någon som kan tänka sig ställa upp att träffas som har barn bara för att få vovven att förstå att barn inte är otäcka ? Han är inte aggressiv mot barn, men väldigt osäker och morrar lite och skäller. Barnet får inte vara framfusigt, utan helst nonchalera honom och sätta sig på huk och vänta in honom. Hör av er i så fall om ni vill ställa upp.'/tomcar1
    vad för hundras är det?har han råkat ut för elaka barn då han är barnrädd?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Maria84
    Hej !Idag har jag bakat lussekatter. Psssade på när jag var ensam hemma och kände att jag liksom hade ron till det. Åkte sedan till Valla med vår osäkra hund, för att gå bland människor och djur. Gick bra, men han tycker att det är läskigt. Någon som kan tänka sig ställa upp att träffas som har barn bara för att få vovven att förstå att barn inte är otäcka ? Han är inte aggressiv mot barn, men väldigt osäker och morrar lite och skäller. Barnet får inte vara framfusigt, utan helst nonchalera honom och sätta sig på huk och vänta in honom. Hör av er i så fall om ni vill ställa upp.'/tomcar1
    Låter som våran ena hund, osäker och gillar inte alls andra barn. Och det är inget som har hänt eller så med våran. Reagerar han på alla barn, alltså går det bättre när de är lite större?
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 14:42:38 följande:
    [citat]
    Tack Ja, han är väldigt lik mig. Fast tydligen så råder det delade meningar om det. Vissa tycker att Leo är mer lik min sambo och att Vincent är mer lik mig, vissa tycker tvärtom Jag själv tycker att Leo var en kopia av mig förut, men ju äldre han blir desto mer lik blir han sambon. Och Vincent tycker jag alltid har varit mest lik sambon och sin storebror För jag tror att jag aldrig har sett några syskon som är mer lika varandra än mina barn, jisses alltså"

Våra barn är extremt lika varnadera, jag titttar på klädderna för att avgöra vem det är om det är gammla kort ha ha ha

• JePaLuLi
    Mandarin skrev 2009-11-22 08:05:39 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 14:42:38 följande:[citat]Tack Ja, han är väldigt lik mig. Fast tydligen så råder det delade meningar om det. Vissa tycker att Leo är mer lik min sambo och att Vincent är mer lik mig, vissa tycker tvärtom Jag själv tycker att Leo var en kopia av mig förut, men ju äldre han blir desto mer lik blir han sambon. Och Vincent tycker jag alltid har varit mest lik sambon och sin storebror För jag tror att jag aldrig har sett några syskon som är mer lika varandra än mina barn, jisses alltså" Våra barn är extremt lika varnadera, jag titttar på klädderna för att avgöra vem det är om det är gammla kort ha ha ha
    Så är det här också. Ibland måste jag kolla på omgivningen för att avgöra vem det är, typ att vi hade ett annorlunda överdrag på soffan och sånt

Igår hade vi en sån toppendag! Syrran och hennes sambo var här och firade barnen. I vanlig ordning blev de väldigt bortskämda! Vi var också på Busfabriken och busade och skrattade i flera timmar. så härligt, barnen var så lyckliga!
    Idag ska nog jag och Lucas gå på bio, vi tänkte se nya filmen om spöket Laban.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-21 19:02:49 följande:
    Ja, det gör jag med. Är så mysigt att kunna göra nåt själv med bara det ena barnet Vi ska ex ta med Leo på Disney on ice i februari och gå på det själva med honom så får Vincent vara hemma med sin mormor (han har nog inte ro att sitta still ).
    Vi ska också gå med Lucas på det. Linus får vara hos farmor.
    Vad gott med lussekatter!
    Jag skulle absolut kunna tänka mig det. Men mina barn kanske är för små? Det är liksom svårt att ge dem direktiv...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Firstandhappy

bad avklarat, det va skoj som attans, nu sitter man på sambons jobb o inväntar att han sla sluta så ska vi åka till mormor o morfar o hämta hem lillebror, passa på att tvätta av bilen så länge med..

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6