• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 14:42:38 följande:

Tack Ja, han är väldigt lik mig. Fast tydligen så råder det delade meningar om det. Vissa tycker att Leo är mer lik min sambo och att Vincent är mer lik mig, vissa tycker tvärtom Jag själv tycker att Leo var en kopia av mig förut, men ju äldre han blir desto mer lik blir han sambon. Och Vincent tycker jag alltid har varit mest lik sambon och sin storebror För jag tror att jag aldrig har sett några syskon som är mer lika varandra än mina barn, jisses alltså
    Man kan ju se så olika ut beroende på min och vinkel vid fototillfället.

Jag och min syster har alltid fått höra hur lika vi är varandra. När vi var yngre trodde folk vi var tvillingar. Jag hade presbild ett litet tag på fl. Efter några veckor var det en som undrade om det var min syster hon såg i sthlm!?! Visst var det hon också.

Max är inte lik någon av oss. Kanske brevbäraren
    dinana skrev 2009-11-20 15:50:30 följande:
    Jag tycker att Vincent är mer lik dig, Leo vet jag inte. har ju i och för sig inte träffat din kille, så svårt att säga. Tycker ju Molly och Leonard är väldigt lika varandra, men tycker inte någon är lik pappan deras... de är mer lika mig.
    Molly är väldigt lik dig men Leonard kan jag inte uttala mig om då han var så färsk när jag såg honom. Man såg bara en liten bebis med en napp som nästan var större än honom själv
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-11-20 16:19:07 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 14:42:38 följande: Molly är väldigt lik dig men Leonard kan jag inte uttala mig om då han var så färsk när jag såg honom. Man såg bara en liten bebis med en napp som nästan var större än honom själv
    jag och min är inte lika varndra ett dugg.kompisar trodde inte att vi var syskonen förren de fick det svart på vitt{#lang_emotions_laughing}.vi är helsyskon
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-11-20 16:31:49 följande:
    jag och min är inte lika varndra ett dugg.kompisar trodde inte att vi var syskonen förren de fick det svart på vitt.vi är helsyskon
    Tänk så olika det kan bli. Skiljer det många år mellan er?
  • dinana

jag och min syster vä väldigt lika varandra, fast vi har fått drag från olika sidor, hon ifrån mamma och jag från pappa... min brossa är inte lik nån... när vi var yngre så var jag osäker på om vi var släkt.. men det börjar synas lite mer å mer nu när han blivit äldre..

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-11-20 16:40:33 följande:
    Tänk så olika det kan bli. Skiljer det många år mellan er?
    2 år
  • SmileyMalin

Idag har jag och nellie tjyvstartat julen och bakad lussekatter
    Så ikväll blir det lussekatter, glögg och pepparkakor!!!

Igår fick Nellie sin influensaspruta.. inte populärt!
    Fullt med folk på vårdcentralen, en opedagogisk sköterska som stack nellie när hon var helt oförberedd trtos att hon var livrädd och redan satt och snyftade redan innan... Så Nellie illskrek hysteriskt medan vaccinet sprutades in och jag fick hålla fast hennen med våld
    och inte ens ett litet klistermärke efteråt.... dåligt!
    Nu lär det inte bli kul att gå dit för spruta nr2....

• dinana
    SmileyMalin skrev 2009-11-20 18:27:41 följande:
    Idag har jag och nellie tjyvstartat julen och bakad lussekatter Så ikväll blir det lussekatter, glögg och pepparkakor!!! Igår fick Nellie sin influensaspruta.. inte populärt! Fullt med folk på vårdcentralen, en opedagogisk sköterska som stack nellie när hon var helt oförberedd trtos att hon var livrädd och redan satt och snyftade redan innan... Så Nellie illskrek hysteriskt medan vaccinet sprutades in och jag fick hålla fast hennen med våld och inte ens ett litet klistermärke efteråt.... dåligt! Nu lär det inte bli kul att gå dit för spruta nr2....
    Nej men usch vad hemskt... här pratas det om sprutor hit å dit. Molly tyckte det var jättekul. Vi hade ju vår gamla bvc-tant som tog spruta på ungarna (som M hade när hon gick på bvc).  Och vi fick med oss två klistermärken hem.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-11-20 18:27:41 följande:
    Idag har jag och nellie tjyvstartat julen och bakad lussekatter Så ikväll blir det lussekatter, glögg och pepparkakor!!!Igår fick Nellie sin influensaspruta.. inte populärt!Fullt med folk på vårdcentralen, en opedagogisk sköterska som stack nellie när hon var helt oförberedd trtos att hon var livrädd och redan satt och snyftade redan innan... Så Nellie illskrek hysteriskt medan vaccinet sprutades in och jag fick hålla fast hennen med våld och inte ens ett litet klistermärke efteråt.... dåligt!Nu lär det inte bli kul att gå dit för spruta nr2....
    ush villken hemsk händelse!lilla tösen har ont i armen efter sprutan idag.stora tösen hade värk igår.
  • Indratvillingmamma

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 10:15:40 följande:

Våra älskade barn Klickbar
    Åh vad fina bilder! Det måste vara utom allt tvivel att dom två är syskon.
  • Indratvillingmamma

Nu hoppade jag in i den här tråden också, känner igen flera av er från den andra Linköpingstråden.

Sitter och soff-surfar, käkar ostbågar och kikar på Idol. En perfekt fredag.

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6