• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-11-20 16:13:54 följande:
    Jag tycker Vincent är en kopia av dig och Leo av din sambo. :)
    Ja, det har jag fått höra oxå
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    SmileyMalin skrev 2009-11-20 18:27:41 följande:
    Idag har jag och nellie tjyvstartat julen och bakad lussekatter Så ikväll blir det lussekatter, glögg och pepparkakor!!! Igår fick Nellie sin influensaspruta.. inte populärt! Fullt med folk på vårdcentralen, en opedagogisk sköterska som stack nellie när hon var helt oförberedd trtos att hon var livrädd och redan satt och snyftade redan innan... Så Nellie illskrek hysteriskt medan vaccinet sprutades in och jag fick hålla fast hennen med våld och inte ens ett litet klistermärke efteråt.... dåligt! Nu lär det inte bli kul att gå dit för spruta nr2....
    Var det på Lambohovs vc?
    Indratvillingmamma skrev 2009-11-20 20:39:26 följande:
    Åh vad fina bilder! Det måste vara utom allt tvivel att dom två är syskon.
    Hehe, ja, verkligen

Är hos min mamma i Norrköping. Jag lämnade barn och sambo hemma och flydde fältet
    Kände ett behov av att få träffa min mamma ensam, så vi har jättetrevligt och äter god mat, dricker vin och babblar Nu skulle jag bara in och visa mamma en sak, nu loggar jag ur igen. Trevlig kväll

• SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 21:17:26 följande:

Var det på Lambohovs vc?
    japp... fast sköterskan jobbade visst inte där i vanliga fall....
  • SmileyMalin
    dinana skrev 2009-11-20 18:59:17 följande:
    Nej men usch vad hemskt... här pratas det om sprutor hit å dit. Molly tyckte det var jättekul. Vi hade ju vår gamla bvc-tant som tog spruta på ungarna (som M hade när hon gick på bvc).  Och vi fick med oss två klistermärken hem.
    nellie har varit lite spruträdd redan innan, och det blev nog inte bättre nu!
  • SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-11-20 19:39:29 följande:
    ush villken hemsk händelse!lilla tösen har ont i armen efter sprutan idag.stora tösen hade värk igår.
    här är det inga biverkningar alls än så länge! hoppas det h¨åller i sig...
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-11-21 15:09:31 följande:
    här är det inga biverkningar alls än så länge! hoppas det h¨åller i sig...
    här fick barnen bara ont i armen i ca 1 dygn och trötthet av vaccinet.här ärm man nyss hemkommen efter ha fart omkring och kollat på julsaker.det blev en  stor soffgrupp oxå{#lang_emotions_laughing},som vi ska hämta nästa vecka.

hoppas alla har haft en bra lördag.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
    SmileyMalin skrev 2009-11-21 15:07:41 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-20 21:17:26 följande: japp... fast sköterskan jobbade visst inte där i vanliga fall....
    Ok.

Jag kom hem från min mamma vid halv två, då kom min familj och hämtade mig vid tågstationen så åkte vi direkt till trädgårdsföreningen på julmarknad. Barnen fick träffa tomten och lämna sina önskelistor
  • Firstandhappy

här sitter man på jobbet o längtar hem tll familjen, Molgan har åkt till mormor o Wille med pappa är kvar hemma o har mystid, imorgon ska daniel jobba o då ska jag ta med mig wille till badhuset o simma runt, verligen jättelänge sedan man gjorde något med bara wille...

Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6