• Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6
  • LittleMee

Då har vi äntligen fått prata med sköterskan och hon rekommenderade alla småbarn att vaccinera sig så jag och han ska dit imorgon. Hoppas vi inte får några biverkningar då det är sista helgen att packa innan flytt. Så skönt när vi är två så alltid någon kan underhålla lillskiten.

• Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-11-18 14:47:34 följande:
    Då har vi äntligen fått prata med sköterskan och hon rekommenderade alla småbarn att vaccinera sig så jag och han ska dit imorgon. Hoppas vi inte får några biverkningar då det är sista helgen att packa innan flytt. Så skönt när vi är två så alltid någon kan underhålla lillskiten.
    vart ska ni flytta?maken var och kollade på vc i skäggetorp men de sa att de inte vaccinerar!så frågan är vart maken och lilla tösen ska vaccinera sig.stora tösen ska göra det idag eller imorrn på skolan.lillan avvaktar vi med då hon har vart sjuk ett par dagar,nu är hon bra igen men har halsont istället
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-11-19 08:41:20 följande:
    vart ska ni flytta?maken var och kollade på vc i skäggetorp men de sa att de inte vaccinerar!så frågan är vart maken och lilla tösen ska vaccinera sig.stora tösen ska göra det idag eller imorrn på skolan.lillan avvaktar vi med då hon har vart sjuk ett par dagar,nu är hon bra igen men har halsont istället
    Vi flyttar till Lambohov om 1 vecka.

Nästa vecka får alla vaccinera sig. Ni får antingen kolla upp det på hemsidan eller ringa VC igen och fråga var man kan få sin spruta.
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-11-19 08:51:05 följande:
    Vi flyttar till Lambohov om 1 vecka.Nästa vecka får alla vaccinera sig. Ni får antingen kolla upp det på hemsidan eller ringa VC igen och fråga var man kan få sin spruta.
    tack.lambohov är ett fint område.jag bodde där  på 90-talet.
  • dinana

tror vaccineringen sker på US ingång 47 med start nästa vecka. vi skall åka dit antingen tisdag eller fredag.

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-11-19 12:11:14 följande:
    tror vaccineringen sker på US ingång 47 med start nästa vecka. vi skall åka dit antingen tisdag eller fredag.
    nu är stora tösen vaccinerad.så nu får man hoppas allt hon inte blir dålig.lillan mår bra igen så det måste vart en snabb kräksjuka

har du packat allt nu?vi är klara.måste dock växla en massa pengar och fixa påsar på "rulle"

förhoppningsvis hinner maken laga punkteringen tills söndag annars får man gå till cupolen.bussarna går bara en gång i timmen.och då får man vänta ca 50 minuter på resecentrum villket jag inte tänker göra i mörkret{#lang_emotions_ghost}{#lang_emotions_laughing}
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-11-19 15:55:29 följande:
    nu är stora tösen vaccinerad.så nu får man hoppas allt hon inte blir dålig.lillan mår bra igen så det måste vart en snabb kräksjuka har du packat allt nu?vi är klara.måste dock växla en massa pengar och fixa påsar på "rulle" förhoppningsvis hinner maken laga punkteringen tills söndag annars får man gå till cupolen.bussarna går bara en gång i timmen.och då får man vänta ca 50 minuter på resecentrum villket jag inte tänker göra i mörkret
    Mmm... jadu, nej jag har inte gjort något här.. vete katten vad jag skall ta med eller så.. jag är ju inte så kunnig på det här.. Måset väl ha pengar för att kunna växla, och det har jag inga just nu.. så det blir knepigt.. man kanske kan köpa sådana är vita soprullar att ha med. De har på Maxi sånna vet jag. Humm, vill till HTH
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-11-19 16:10:56 följande:
    Mmm... jadu, nej jag har inte gjort något här.. vete katten vad jag skall ta med eller så.. jag är ju inte så kunnig på det här.. Måset väl ha pengar för att kunna växla, och det har jag inga just nu.. så det blir knepigt.. man kanske kan köpa sådana är vita soprullar att ha med. De har på Maxi sånna vet jag. Humm, vill till HTH
    man bör ha pengar med sig.jag brukar ha med mig runt 700 kr i växel(20 och 50  och hundralappar och mynt osv

jag vill oxå till HJH,men det får bli nästa vecka.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-11-19 16:17:31 följande:
    man bör ha pengar med sig.jag brukar ha med mig runt 700 kr i växel(20 och 50  och hundralappar och mynt osv jag vill oxå till HJH,men det får bli nästa vecka.
    Mm... jag får se om jag kan samla ihop lite pengar då innan söndag.. bb kommer imorgon, men frågan är ju om man har några pengar kvar efter att räkningarna dras imorgon.. men jag får väl plocka ut en del innan de dras (så blir det minus i värsta fall).. *haha* Nej ba skoja.. hoppas många budar på min auktion på nätet så jag får in lite extra cash.. 234 kr var den uppe i innan, får hoppas den går upp i över 300 kr i alla fall.. *önska*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-11-19 19:01:14 följande:
    Mm... jag får se om jag kan samla ihop lite pengar då innan söndag.. bb kommer imorgon, men frågan är ju om man har några pengar kvar efter att räkningarna dras imorgon.. men jag får väl plocka ut en del innan de dras (så blir det minus i värsta fall).. *haha* Nej ba skoja.. hoppas många budar på min auktion på nätet så jag får in lite extra cash.. 234 kr var den uppe i innan, får hoppas den går upp i över 300 kr i alla fall.. *önska*
    då håller jag tummarna att du får mycket för din auktion.jag ska hiva ut en massa tyger ikväll.

jag har med allt möjligt som böcker,leksaker,spel,samlarsaker,julsaker mm mm
    vi var ner i garaget nyss och kollade på bilen maken köpte igår.ush villken liten koffert den har{#lang_emotions_frown}.den är ju 1/3 mot volvons koffert.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6