dinana skrev 2010-01-23 18:51:21 följande:
=) Molly stormtrivdes från första dagen på dagis. Har aldrig gråtit eller varit ledsen och pratar jämt om allt de gör på dagis. Ja förtuom en gång då någon hade varit dum mot henne så var hon lite putt, men vi tog upp det direkt och den andra ungen fick sig en rejäl tillsägning av fröken. Hon har nog inte haft någon favorit bland fröknarna heller utan alla har ju gått bra och hon är kompis med alla på dagis.
stora tösen funkade dagis direkt.sonen hade svårt oxå för dagis
dinana skrev 2010-01-23 18:47:22 följande:
Mm.. pizza är gått.. men får allt vänta med det några veckor till. Jag vill klara av min bantningskur som jag påbörjade i lfredags förra veckan. 68,7 startade jag på och idag vägde jag 65,9 kilo, så det har gått superbra. Härligt när man ser förändringen också på kroppen. Frågan är ju hur länge man orkar hänga på dieten. 2-4 veckor brukar de ju rekommendera.. men det är ju inte direkt billigt i längden.
jag lyckades gå ner i vikt under de vckorna jag körde diet.men då illamåendet blev för mycket så kör jag bara ett mål diet per dag.
idag fann jag en tripp trapp på blocket.så nu har vi en hemma

.dynorna går som smör.så det ska sys för fullt framöver när alla fina tyger har kommit med posten.
ska vi ses på måndag?jag lär vara blek av all blodbrist