Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping! Del: 6

Stolt Enbarnsmamma skrev 2010-01-24 18:00:40 följande:
    Med lite tur blir det flytt för oss under våren
    oj igen.vart blir det denna gång?vi kommer bo kvar ett bra tag till då vi stormtrivs här.ev blir det en mindre lya om några år{#lang_emotions_smile}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2010-01-24 18:17:40 följande:
    Måste ringa vc imorron och se om de kan göra nåt eftersom jag inte får i mig speciellt mkt. Allt kommer sig utav det vi gjorde i torsdagskväll förmodligen, inte så hälsosamt att ligga dyngsur ända in på kroppen i snö och lera i lite mer än 2½ timme.. Orkar inte skriva allt här men det finns att läsa i våran blogg på våran hemsidawww.freewebs.com/danielssonsgarden
    hoppas du blir frisk och att ni får ett supermysigt kalas.fann du blå karamellfärg?
    halsfluss är inte skoj.jag är jätteglad som har sluppit penecellin två vintrar nu.förr fick jag leva på penecellin då jag hade halsfluss,bihåleinfektion och öroninflammation hela vinter i många år i rad.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2010-01-24 18:17:40 följande:
    Måste ringa vc imorron och se om de kan göra nåt eftersom jag inte får i mig speciellt mkt. Allt kommer sig utav det vi gjorde i torsdagskväll förmodligen, inte så hälsosamt att ligga dyngsur ända in på kroppen i snö och lera i lite mer än 2½ timme.. Orkar inte skriva allt här men det finns att läsa i våran blogg på våran hemsidawww.freewebs.com/danielssonsgarden
    ush vad tragiskt {#lang_emotions_frown}sänder dig en massa styrkekramar
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2010-01-24 19:41:40 följande:
    jo på tradera finns verkligen allt nästan ju,,,,
    ja det är en bra sida{#lang_emotions_smile}

idag hoppas jag på att få många fina tyger så jag kan fortsätta sy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2010-01-24 18:43:12 följande:
    Det är inte helt klart än, avslöjar vart om några dagar
    spännande.hoppas ni får lägenheten/huset eller vad ni nu ska flytta till{#lang_emotions_smile}
  • Familjetrollet

Då är det måndag igen.idag ska jag ta det lugnt.Dock blir det en massa bus med S och sen ska symaskinen gå för fullt

helgen har vart den bästa på läääääänge{#lang_emotions_smile}många fina fynd har det blivit

• Familjetrollet
    Maria84 skrev 2010-01-25 09:59:57 följande:
    Här har jag lyckats ta en snurrig dusch, orkar knappt att stå. Ska snart försöka ta mig ut till bilen, förmodar en snurrig promenad dit. Ska till vc för att först lämna halsprov och träffa doktorn.. Fick ingen tid utan hon tyckte att jag skulle komma när jag kände att jag orkade röra på mig så mkt, vilket jag egentligen inte gör alls men känner att jag verkligen måste för att få nån ordning på det här. Hon lovade att jag inte skulle behöva vänta även om jag inte har nån tid eftersom jag inte orkar så jag hoppas att det hålls. Först trodde hon halsfluss och kanske öroninflammation så vi får väl se vad de hittar för galet.
    lycka till på vc.håller tummarna att du hinner bli frisk till er sons kalas
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2010-01-25 13:14:52 följande:
    Riktigt rejäl halsfluss är vad jag har. Det är därför det har satt sig i nacken och trycker i öronen. Fick nån dunderpenillinkur tydligen enligt tjejen på apoteket. Så imorron kväll ska jag ju vara smittfri ialla fall men vi får nog skjuta på Busfabriken ändå för det är frågan om jag orkar. Har inte ens hunnit köpa klart hans presenter så i värsta fall får han de två stora paketen vi har köpt på hans födelsedag och flera lite senare. Attans att jag skulle bli sjuk nu! Var hos hästarna när vi kom hem, stora tjejen är så deppig Hon skulle gå igenom staketet för att följa efter mig.  
    sänder dig många styrkekramar.man blir rätt hänig av stark penecellin.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2010-01-25 17:39:31 följande:
    Trevligt... helgen har väl varit sådär.. skönt att komma ut lite. Och så har man ju fått veta att vagnen är på G nu också.. så jag är helt upp i det blå nu. Kul att få vara en av de första i Sverige som har den.. kan man ju gå å stoltsera över. =)
    det ger jag tummen upp för{#lang_emotions_smile}här rullar det på för fullt.har ev fått en beställning på en dyna.imorrn ska jag sy så det ryker.
    JePaLuLi skrev 2010-01-25 18:34:23 följande:
    Puh, själv är jag helt slut efter en heldag på universitetet. Det känns som jag har gröt i huvudet Kom hem för en timme sen och så länge har jag ju nästan aldrig varit ifrån mina småtroll
    jag förstår att det känns i ditt hjärta att vara ifrån sådana söta gossar.hoppas du hade en riktigt bra dag på universitetet
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2010-01-25 22:18:32 följande:
    Ja det är svårt att vara ifrån dem, men också väldigt nyttigt så klart. Lucas är väldigt mammig just nu och var väldigt fundersam över varför pappa var hemma och inte mamma Tack, det var en bra dag med många nya intryck. Det är STORT där uppe! Vad kul med beställningar. Kikade på T, dynorna är jättefina!
    tackar.och fler blir det{#lang_emotions_laughing}
    dinana skrev 2010-01-25 21:16:29 följande:
    Åh spännande! Jag hoppas jag får all information imorgon av leverantörerna, får väl maila igen och kolla om det fått iväg paketet. Ja, vem vet.. det går ju att sy om dynorna lite om det skulle behövas.. antar att du är bäst på sådant. Jag har lite saker som du gärna får fixa till. Har ju gett bort min symaskin så har ju ingen nu. Men det kan du säkert fixa lätt ;P
    det kan vi alltid ordna.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2010-01-26 08:19:53 följande:
    Kom på nu att jag kan fråga här ju!Nån som vet om det finns nån Shapeaffär? Den i Tornby har ju slagit igen och jag har ett presentkort som går ut i mars. Och det verkar ju som att det brinner inne så att säga nu med tanke på att de slagit igen. Hade jag vetat att de skulle slå igen så hade jag ju begett mig dit men jag har inte sett det nånstans!
    tyvärr finns det nog ingen sådan affär i östergötland.
Svar på tråden Vi från Linköping! Del: 6