dinana skrev 2010-01-28 22:23:44 följande:
haha... ja så är det ju alltid när man vill ha upp saker.tänkte ev gå dit efter att jag hämtar M på dagis. Vi kanske kan ses där? Svårt att säga tid, men är väl där runt halv tre typ.
sidan har knappt funkat idag.många i T tråden är arga.jag tror kl 14:30 funkar,vet hundra imorrn bitti
får passa på och gratta dig i förskott på din namnsdag som är imorrn.minnet är ju som det är

JePaLuLi skrev 2010-01-28 22:10:38 följande:
Det var inte så jag menade, men jag frågade dem om det var så man normalt plogade. För jag har faktiskt aldrig upplevt det som nåt problem förut. Allt blir ju mycket tydligare när man kör vagn liksom Ja jag håller med, det får gärna försvinna direkt. eller successivt så man inte mräker av allt slask. Ja fy det är riktigt synd om dem. Att de ens ger sig ut. Men en del kanske inte har nåt val...Jag reste mig för en farbror på bussén idag och då var det några ungdomar som slängde sig efter platsen. Jag sa att den var till farbrorn och då blev jag kallad hora och fitta. Dagens ungdom behöver uppfostras! Jag tycker det är rätt stor skillnad. Tog mig fram betydligt enklare när jag och Lucas var och handlade förut, visst var det också tungt men inte alls jämförbart.
dagen ungar är inte kloka.noll respekt har de numera.dryga och stö
kiga.vi gjorde tabben att åka buss vid kl 15 och kl 16,aldrig mer att vi gör det

.bussen var ju värre än en hönsgård,och orden de sa fick ju gamlingarna att tappa hakan