Leos och Vincents mamma skrev 2010-01-29 15:49:37 följande:
Det är ju ett extrem fall, långt ifrån alla föräldrar är ju så. Sen är det ju skillnad på att säga att det ser illa ut med ett stort barn som sitter i vagn eller att säga att det hämmar utvecklingen, för det är helt två olika saker. Hämmar utvecklingen gör det säkert, men då tror jag att det är längre upp i ålder.Att det ser illa ut tycker jag med, men inte förrän kanske vid 4 års ålder, men jag lägger mig inte i vad andra gör. Sen så finns det ju faktiskt de barnen som behöver åka vagn fast de är stora av en eller annan anledning, nån sjukdom som inte vi ser.
vår tös blev inte hämnad för att hon åkte vagn länge.att barnet hämnas i utvecklingen beror nog mycket på om man daltar med barnet under många år.vår tös fick gå ofta,men ibland var det olidligt då hon hade raseriutbrott och totalvägrade gå.att bära henne var omöjligt pga jag och maken dras med värk.så det fick bli sulkyn.sen om folk hade problem med det struntade vi i.
Maria84 skrev 2010-01-29 15:33:38 följande:
Idag är en sån dag som jag bara vill kräkas på allt!! Det är bara krångel. Vill bara gå och dra nåt gammalt över mig...
jag lider med dig.sänder dig många styrkekramar