JePaLuLi skrev 2010-02-02 12:11:43 följande:
Usch ja. Svägerskan förlorade ju deras dotter i v. 38 i september. Men nu har hon
bf igen i augusti så vi håller tummarna att allt ska gå bra den här gången.
det är jättetragiskt när folk förlorar sina barn.det värsta som kan hända föräldrar.
Leos och Vincents mamma skrev 2010-02-02 12:09:09 följande:
Mmm..men det som hände i skägget var ju oxå oprovocerat, det händer ju dagligen.Min bror blev exempelvis nedslagen på krogen av en kille som tyckte att min bror dansade fult!! Det finns folk till allt!En kompis till mig blev nedslagen på en fest i skägget för de tyckte att han skrattade konstigt..
min mamma blev nerslagen i lambohov av en påtänd
idiot.själv blev jag utsatt för en grupp killar som slet in mig i en skogsdunge,inget jag vill ta upp här.
dinana skrev 2010-02-02 12:04:59 följande:
Var å mätte Leonards fötetr idag när jag ändå stod å vänta på bussen 112 mm länga. Får se om Kavat-dojorna passar nu då.. var ju dum å köpte ett par i storlek 19, men hon på affären sa att de passar nog nu, men ungar växer ju ur skor så fort så hon rådde mig att köpa 20:or istället. Så vi får se hur länge han kan ha dessa nu.
stor pojk med stora fötter och sist men inte minst en SUPERSÖT gosse

dinana skrev 2010-02-02 12:01:33 följande:
exakt. det är ju inte så att de ger sig på vem som helst direkt. muckar man gräl med folk så får man ju skylla sig själv helt enkelt.
precis.det är inte många som blir nerslagna av okända.dock är det många gäng som bråkar med varandra.tyvärr lever ju skäggtorps dåliga rykte kvar från 70/80-talet.sen är det inte alls så illa som corren vill få det till!