Blöja på sin man?
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Jag personligen skulle inte tycka att det var särskillt upphetsande..nej.
Men att säga att det är onormalt? Nej det skulle jag inte heller säga, alla är ju olika..det finns dem som tycker att anal och oralsex är jättesjukt men det är ett vanligt inslag i många andras sexliv.
Gillar man blöjor så gör man och jag tror inte att personerna i fråga är pedofiler för det. Man kanske bara vill ha samma kärlek och omtanke som ett barn får..vad vet jag har aldrig testat och kommer inte att göra det...men om det finns de som gillar det så go for it!
Vad är normalt? Många anser sex vara sjukt å perverst så det beror på vem man frågar
Ni som tycker det är onormalt.....
Vad har ni för sexfantasi?? Nä just det.... ni har ju inga "såna" utan ni vill att allt ska vara normalt för annars är man pervers och total onormal...
Men jag tror inte att ni är så stela att ni bara har in & ut sex... inga fantasier?
Inget dirty talk i sängen? Gillar ni när er sambo håller i er lite extra eller när h*n retar er.....
Var går gränsen??
Tror inte dom som tänder på blöja har valt det själva....
Lika lite som ni valt att ni är hetrosexuella.
Jag har själv inte just denna fantasi men kan tycka att man kan välja sina ord bättre i vissa läge...
Smaken är som baken antar jag *ursäkta utrycket*
Men jag såg senast idag på Dr Phil en man som tände på långt och rakt hår.
Hans fru var tvungen att förbjuda honom att följa med till frissan för när dom
kom hem blev han som tokig ock krävde sex genast...
Frun hade klippt sitt hår i en kort frisyr pga detta.
Men sin ex fru tyckte han att han var tvungen att besöka prostutierade när hon
hade en frisyr som han inte tände på...
Så varför inte blöja eller skor eller mat eller ballonger eller makens kuk eller vad man nu tänder på, huvud saken man tycker om sig själv och sin partner och att det inte går för långt och någon blir skadad...
Sex ska finnas för att vi ska njuta!
Det gör jag!!!
eehh......blev liiite överdrivet
visst,man kan tända på det ena o de andra..men blöja?? tycker det är jä*ligt märkligt asså, det är inte normalt, men alla e vi olika...
bättre en blöja än ett barn....Dom gör ingen illa genom att ta på sig lite pampers eller libero, och så länge dom själva tycker det är skojj så varsågod.
embra: enligt undersökningar så visar det att mer än hälften någon gång varit otrogna mot sin partner...betyder det är det är normalt då? Som du själv säger..när flertalet för samma sak så är det normalt. Det ända äckliga är folks fördomar mot saker dom inte förstår. (använder inte blöjor själv å tänder inte på det, men om andra gör det i sina sovrum så är det knappast min ensak).
Så länge det inte är olagligt får folk göra vad dom vill för mig .. man ska inte bry sig så mkt i vad andra gör .. :)
Förstår inte att folk orkar hetsa upp sig över vad andra gör i sängen när det inte ens skadar någon.. suck
Jag hetsar inte upp mig över sånt här,jag garvar åt det
Folk har för mycket fritid nuförtiden!
Grimreaper - var det du som anmälde mitt inlägg???
Varför gjorde du det? Har inte jag rätt till min åsikt att det är sjukt och äckligt??