Blöja på sin man?
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Nej då har du missat nåt inlägg då. Det var kanske tur. OPm han redan kände sig kränkt av vad alla skrev här inne så kanske han inte hade behövt få höra att det är HAN som är ute och cyklar
.
Kan du vara snäll att hålla isär de olika personerna och åsikterna Piaf!
VAR har jag sagt att en person som tar illa vid sig av det är ute och cyklar?! NEJ det har jag inte nånstans. DÄREMOT så vänder jag mig emot dina försök att använda dessa personers känslor som nåt sorts rättesnöre i hur VI alla människor borde bete sig i sänkammaren! Det funkar inte! Jag frågar igen: ska vi resonera så och leva våra liv efter det? Inga fler samlag för det är hån mot de våldtagna eller de som inte vill eller vågar ha sex!?
Respekt - för ALLA människor så långt det bara går! Man behöver inte sjukförklara NÅGONS känslor! Om en person tar illa vid sig av nåt sånt så tar jag gärna den saken på allvar och lyssnar, men jag kommer att protestera (uttala min motsatta åsikt och förklara utförligt varför) om den personen skulle kräva att ALLA skulle lyssna på just HANS våndor eller negativa känslor av sina erfarenheter och sedan rätta sina liv efter de! Det är inte rätt mot alla andra. Ett för stort pris att betala enligt mig. Man får väga för och nackdelar i varje fråga, och detta jag beskrev var min slutsats i just denna fråga.
Utopia:
Du sa att JAG var ute och cyklade när jag,......äh.... uppriktigt...jag orkar inte detta!!
Går helt enkelt ut ur tråden. Hej då
det är fruktansvärt okänsligt att starta en tråd som den här.
TS vill vara anonym. jag ifrågasätter aldrig varför folk vill vara anonyma.. men att sitta anonym och fråga om de människor som har en viss fetisch är galna, känns bara så fel.
är de som tänder på skor också galna?
de som har pälsfetischer?
de som är s k furries?
det finns så oerhört många fetischer och vi kan förmodligen inte förstå dem vi inte har. och förmodligen ännu mindre om vi inte anser oss ha någon alls (jag tror de flesta har en fetisch, men alla kanske inte hittat den ännu?).
slutsatsen blir att det är onödigt, dumt och fruktansvärt trångsynt att döma andra när man inte kan förstå dem. de skadar ingen. de märks knappt ens. inte förrän den senaste tiden har de uppmärksammats och mycket säkert pga avsnittet i CSI.. (?)
håll era moralpredikningar och fördomsfulla utfall för er själva. och starta för f-n inte DISKUSSIONSTRÅDAR bara för att få berätta för dem att ni tycker de är galna eller äckliga, eller för att få medhåll av lika inskränkta människor som ni själva.
fy.
drömmare3:
"DaCiss: Tycker du att det här är normalt beteende då? Skulle du kunna bete dig så här?"
Vad menar du? Bete mig hurdå? Sätta på mig en blöja eller vad? Jag tycker inte det är sjukt alls. Men själv skulle jag inte vilja ta på mig en blöja. Varför då om jag inte tycker det är sjukt? Ja, jag vill inte klä mig i läderkläder och få en buttplugg med hästsvans inkörd där bak heller. Jag vill inte rida av min man om jag själv får välja för jag får inte ut något utav nått av det jag nämnt! Jag vill inte dricka kaffe heller för jag gillar inte smaken.
Jag hoppas verkligen att du kan lägga bort dina förutfattade meningar om ämnet som du inte verkar veta så mycket om och se med ett par nya glasögon på det som sagts. Infantilism har inget att göra med att se bebisar som sexuella varelser! Jag hoppas verkligen att du kan göra dig av med så felaktiga slutsatser.
Tror du att någon som gillar att leka våldtäckslekar med sin man i sovrummet blir upphetsad om hon blev våldtagen på riktigt t ex?
Piaf:
Personer som är uttalat sjuka, alltså som känner det själva och söker behandling osv, där det således inte finns någon tvekan om att de är sjuka är ju då även för mig sjuka.
Jag trodde det var ganska uppenbart hur jag menade men kanske inte var det så jag förklarar. Jag menade att jag skulle aldrig drömma om att kalla någon sjuk pga av en åsikt den hade, en läggning den hade, känslor den hade. Att jag skulle döma ut någon för sjuk, någon jag inte kände, bara för att jag fått veta om en sådan här sak om den. Så menade jag. Skulle jag en dag göra det hoppas jag att jag verkligen inser vad jag gjort och rannsakar mig själv om varför jag gjorde det.
drömmare3: irriterad?..inte det minsta. Vart får du det ifrån? Bara roligt att se hur vissa reagerar på oharmliga saker. Du likställer blöja=bebis och det får stå för dig. Jag gör inte den jämförelsen överhuvudtaget. En blöja är ett ting, en sak, en pryl som både vuxna och unga använder oavsett ålder pga diverse anledningar. Pedofili är att dras till barn..inte blöjor. Lär dig skilja på ords betydelser. Pedofiler tänder inte på blöjor...dom vill ha barn i sin famn.
Människor är olika, och tänder på olika saker. Och så länge det inte går ut över oskyldiga så whats the big deal? Tycker du att män som vill ha deras kvinnor rakade där nere och är pedofiler? (dom vill kanske att du ska se ut som en flicka där). Eller dom som tänder på små bröst (flickbröst) är kanske pedofiler dom med.
NokGroda: Bra sagt :)
heja Da Ciss! *Skrattar*
Några frågar om anonymtet. Eftersom de som sysslar med det "onämnbara" både har blivit sjukförklarade och utpekade som kriminella är väl inte anonymiten något konstigt för den gruppen. De som anklagar, sjukförklarar och brottsförklarar borde däremot inte vara anonyma, det är fegt.