Blöja på sin man?
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Personligen skulle jag aldrig acceptera att min man ville något liknande. För genast mina tankar till barnporr och pedofili.
jag brukar inte bry mig om vad folk sysslar med, men i det här fallet är jag nog benägen att hålla med heymama.
här hde det ju inte gått hem i alla fall.
embra: varför skulle jag göra det? Det är ju din åsikt å jag censurerar inte folks åsikter...(såvida dom inte är olagliga)
embra. Det var jag som anmälde.
Av anledningen ovan.
Självklart får du tycka det!! Inget snack om den saken!
Men att kalla någon rakt ut för äcklig tycker jag inte man gör.
Kan vara jävligt känsligt. Jag menar mest att alla är vi olika och vi får alla tycka som vi själva vill men då får man också acceptera att inte alla tycker det är sjult och äcklig.
Förtydligande till dig embra:
Det är alltså inte din åsikt jag anmälde, utan sättet att uttrycka sig om att en annan människa som man inte ens känner är sjuk och äcklig.
Att tända på olika saker i en sexuell situation kallas för att man har en fetisch. En fetisch kan vara exempelvis lackkläder, stövlar, sexiga underkläder, jag vad som helst som ger en kick. Någon kanske går igång på gamla Tore Skogman-låtar. Blöjor är en sådan sak också. Använder man det själv eller tillsammans så skadar det inte en enda person. Det är en vara man köper (ingen billig sak precis) och använder för eget eller gemensamt bruk.
Att tända på blöjor har inget att göra med pedofili. Däremot kan blöjor skapa en känsla av trygghet och avslappning. Det finns två typer av blöjfetischism, det ena heter DL (diaper lover=blöjälskare) och det andra heter AB (adult baby=vuxen baby). DL-personer tycker om att ha blöja rätt och slätt, använder dem som dels avslappnande och för att känna kravlöshet, man blir som regel tänd av att ha blöja också. AB går in i en barnroll och kan använda napp, leksaker osv. för att komma in i en trygg och omhändertagande situation. Vill du veta mer om detta, gå in på den brokiga och udda community-sidan www.diaper.nu.
De som är glada i blöjor kan också lida av äkta inkontinens. Då kan det vara ett sätt att acceptera sitt handikapp och kunna ha ett aktivt sexliv trots att man inte håller tätt.
Alla fördömande ord från vissa håll här bygger nog på bristande empati och bristande kunskap. Till alla vill jag säga, innan du dömer, rannsaka dig själv. Vad du tycker är normalt behöver inte vara det i andras ögon, det som inte skadar någon är OK!
Blöjsex är för mig patetiskt och skrattretande!
undra just varför killar vill ha blöja... är det för att vi tjejer som oftast är less på att måsta använda dylika vid mens?
Närå, jag blir förvånad över ts som anser sig sett andra som rekommenderat det, då jag aldrig har sett något utan snarare sett förtvivlade kvinnor som inte gillar sina mäns drömmar och fantasier.
Nåja, det blir inge sånt hos oss iaf!!!!!
Bara för upplysnings skull, det finns både män och kvinnor som gillar detta med blöjor, antalet män överväger, kanske är förhållandet 90/10 ungefär. "Fenomenet" är spritt i åldrar, det finns "blöjisar" från 20 år och uppåt, nedåt i åldrarna vet jag inte.
Fråga till alla fördömande personer, har du själv och din livspartner inget som är "kinky"? Fundera över det innan ni dömer ut tusentals människor som så kallat perverterade.
Funderar på om ni skulle bli lika provocerad av andra fetischer eller sexuella variationer? Skulle ni klara av att hantera en man som var transvestit till exempel? En som ville ha dig i hembiträdesuniform? Är det okej med lack och läder?
Min lilla teori är nämligen att blöjan som är provocerande därför att den "brukar sitta på ett barn". För det kan väl inte vara så att ni inte tillåter partnern att känna sig liten och beroende?
Jag bara undrar.
"Älskar Livet" - du är en klok kvinna.