• Anonym (galna?)

Blöja på sin man?

Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!

• Svar på tråden Blöja på sin man?
  • Piaf

drömmare3:
    Ja precis. Och sen är man tillbaka till "förnedringen" (vilket det blir när man är gammal o behöver bli bytt på) när man av ålder eller sjukdom inte längre kan hålla tätt...

• Piaf

anonym - mhmm:

Fast det du beskrev där har väl inget med det vi pratar om här att göra?

• Anonym (mhmm)

Jo det tycker jag nog. Ska vi inte alla en gång för alla dra en gräns vart det normala och icke normala går någonstans? (ironi)

Och innan man kastar ur sig vad som är normalt och inte tycker jag man kan läsa på om det först. Alla ni som tycker det är pedofili att tända på att ha blöja på sig kan väl läsa lite fakta om det innan ni påstår att det är så. Lite väl mycket hobby-psykologer här.

• Anonym (mhmm)

Alltså, det är ok att inte förstå varför vissa tänder på vissa saker, det är ok att tycka det är lite äckligt. Jag förstår inte heller. Men det är att gå för långt när man lägger in egna hobby-psykologs-värderingar och säger att det är pedofili osv.

• Anonym (mhmm)

Piaf: kopplingen var att jag gillar att känna mig i underläge och utelämnad och att det bara förekommer i sängen pss som de gillar att känna sig små och omhändertagna och det händer också bara i sängen.. Och som sagt, vem har rätt att dra gränsen vad som är normalt så länge det inte skadar någon?

• Piaf

Jag går inte över gränsen här för att jag berättar vad jag anser. Jag har inte speciellt svårt att acceptera saker och är absolut inte pryd av mig i vanliga fall. Men när det kommer till det här ämnet så berör det mig på ett mycket negativt sätt.

Blöjor och en människorkropp som inte kan hålla tätt, det har inte med den friska vuxna människans sexualitet att göra.
    Anser jag! Och detta gör inte mig till någon som leker psykolog!

• Piaf

mhmm:
    Jag tycker inte det finns någon likhet. Uppriktigt!

Spelet mellan människor i sexualiteten är en normal företeelse och det är ingenting konstigt med det. MEN att gå tillbaka till babystadiet och finna njutning av att inte klara av att sköta sin egen avföring - det är beyond att vara i underläge, anser jag.

• drömmare3

jag kan inget annat än skratta åt dig anonym(mhmm)
    varför vågar du inte komma fram med ditt namn? det tycker jag att man kan göra när man säger sin åsikt och inte berättar något känsligt av sig själv.
    det att du gillar bli bunden o höra att du är en hora är HELT ANNAN SAK än d va vi pratar om här. det har ingenting med utvecklingen att göra. det att man vill gå tillbaka till stadie nummer 1 när man var en bebis som sprang omkring i blöja o hade napp i munnen är en helt annan sak.

• drömmare3

piaf: fan va smart du är :)

• Utopia

Drömmare3->
    "jag tycker inte det här har något med sex att göra. det berättar bara personens sjukdom och är nödrop att allt är inte så som det ska. jag tycker att det är ju så självklart!"

Kan du definiera ordet sjukdom? Vad är sjukdom - vad inte? Och måste och ska alla sjukdomar botas?

->"man kan undra va som har hänt i de här personernas barndom? var har d gått snett ngnstans?"

Förtjänar man bara att leva som man vill och känner för om man haft en "normal" barndom? Vem ska bedöma om barndomen var "normal" nog för att inte behöva bli botad från sina åsikter och känslor som man utvecklat?!

Svar på tråden Blöja på sin man?