Blöja på sin man?
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Härligt.. en tråd i sann FL-anda...
Jag säger det igen.. alltså.. att folk bara orkar??? *skakar uppgivet på huvudet*
jag ber om ursäkt från min sida. har kanske stört mig på det här i onödan. bara det är så som ni säger att det har inget med pedofili att göra.
drömmare3:
Starkt att ta åt sig och faktiskt lyssna på "motparten"
/
jag är TS och jag undrade verkligen om ni va galna? Det verkar ju som om det finns dom här som gillar sånthär...jag är chockad...vart kommer den här världen sluta? man accepterar sak på sak o tillslut är inget konstigt i den här världen längre.
Men ge dig TS!
Det skadar ju inte dig för 5 öre!!!! Alla tänder vi på olika saker. Acceptera att inte alla människor är som dig!
Vad är "gutten"?
*skåning*
Huvet! det är ju min åsikt , får jag inte uttrycka mig o mina känslor, den här sidan är värkligen överdriven, man får ju inte ens uttrycka sina åsikter.
Om nån skulle säga till mig att , du verkar inte normal och om jag känner mig trygg o säker i mig själv så skulle jag inte bry mig om någon annat.
Självklart får du ha dina åsikter! Absolut. Men det får ju vi också eller hur.
Men vi som är på "andra sidan" skriker ju inte ut att folk är sjuka i huvudet och en massa andra hyfsat otrevliga saker bara för dom har en annan uppfattning om en sak.......
ja.. vad vuxna människor gör med varann i samförstånd och glädje tycker jag inte någon har rätt att lägga sig i. men jag tycker själv att det finns en del arter av sex som jag uppfattar som frånstötande och äckliga, fast det är ju inte samma sak som att tycka att det är fel...
TS,
->"jag är TS och jag undrade verkligen om ni va galna? Det verkar ju som om det finns dom här som gillar sånthär...jag är chockad...vart kommer den här världen sluta? man accepterar sak på sak o tillslut är inget konstigt i den här världen längre."
Jag undrar personligen också var denna värld kommer att sluta. Jag är själv chockad över hur människor känner att de vill uppröra sig så över eller ens bry sig om nåt som andra gör hemma självvalt som inte skadar någon.
Jag tycker det är helt ok att man accepterar allt - allt som inte skadar andra och som andra vill göra. Vad har du själv för åsikt? Varför ska man inte acceptera andra viljor att leva sina liv som de vill så länge de inte skadar andra? Var ska gränserna dras tycker du, och hur? (lagar exempelvis, skuldbeläggning, sjukförklarande av människor e.d)
>" det är ju min åsikt , får jag inte uttrycka mig o mina känslor, den här sidan är värkligen överdriven, man får ju inte ens uttrycka sina åsikter."
Vem har sagt att du inte har rätt till din åsikt eller inte får uttrycka den? Jag angriper din inställning i denna fråga och det har jag all rätt att göra. Och du får besvara kritiken och komma med kritik mot min inställning. Lika rätt att deltaga.
drömmare3, kändes bra att läsa det du skrev.
Håller med Älskarlivet, strongt av dig
TS: Hur kan man först starta en tråd för folk att tycka till om i, och sedan kalla dom som tycker till körda i huvudet? Låt bli att starta trådar om du inte kan föra en mogen debatt.
Och om du blir så chockad över innehållet här: vart katten har du bott i hela ditt liv? Knappast på samma planet som jag. Läs en tidning, se på tv...ser saker som chockar betydligt mer varje timme i dessa medier. Att folk FRIVILLIGT anmäler sig till såpor som Paradise Hotell och Big Brother chockar mig betydligt mer än folk som leker sexlekar i sina sovrum. Reality check plz.
Och att du inte kan föra en saklig debatt utan att gå till personangrepp bevisar bara din egen intellektuella underlägsenhet.
Drömmare3: Näe, det är inte att likställas med pedofili,fast det är min åsikt..du har din..och tur är väl det. Tänk va tragiskt om alla tyckte exakt likadant
(och tro mig..jag är nog minst lika mycket emot det ämnet som du är. Dödsstraff är lindrigt mot vad jag vill hitta på med den typen av individ
), man ska mer se det som en udda grejj i sänghalmen helt enkelt. Ungefär som upplåsbara dockor och fot-fetishister :)
Vissa TROR att vissa saker är si och så alltså ÄR det så också
oberoende av vad de får för annan info. Det förvånar mej faktiskt.
Tänk om samhället i övrigt fungerade så också, som jag tror någon
skrev faktiskt. Då skulle ju rättsystemet fungera som på medeltiden
då HÄXORNA härjade "hej villt"
Nu verkar "häxorna" övergått från att ha kvast mellan benen
till blöja
...och visst!!! Man kan sväva till paradiset
på så vis också he he ...iaf om Ni frågar mej
Man bör förklara vad man normalt... eehhh oopps!!! he he..vad är det för ord jag använder...
vad man VANLIGEN menar (
) när någon är sjuk. Jag menar när någon är sjuk så mår personen dåligt. Eller hur?
Jag mår dåligt när jag INTE har "det där". Alltså känner jag mej "sjuk" då. Men skulle enligt vissas förklaringar vara "frisk" då.
Och det motsatta, då jag känner mej"frisk" och har "det där" så skulle jag vara "sjuk"...
men det är väl bara för att jag är sjuk....
Fast vid influensa DÅ känner jag mej också verkligen sjuk som jag antar att alla andra också gör.... (konstigt egentligen förklara det den som kan)...
HEJA DaCiss ja också!!!!
Skrattar så ja viker mej!!!!
All sex i syfte att inte skaffa barn är sjukt och preventivmedel borde förbjudas.... nåja många här med bristande empati.
FÖ anser jag att folk med en barnamördare som avatarbild borde låsas in.