Blöja på sin man?
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Förstår egentligen inte alls varför man bryr sig och har en åsikt om sånt här. Om människor omkring mig tänder på blöjor än sen? Varsågod. Jag lägger mig inte i vad de äter till middag och ifrågasätter det lika lite som jag ifrågasätter deras sexliv.
Älskarlivet - "Men att kalla någon rakt ut för äcklig tycker jag inte man gör."
Jag har inte kallat någon person för äckligt. Bara att jag tycker att det är äckligt med vuxna människor som tänder på att använda blöja. Precis som att jag tycker att det är äckligt med folk som inte duschar mer än en gång i veckan, jag har inte pekat ut någon!!!
Nja vissa kanske gillar det..inte gör jag det...vill ju ha en man inte en vuxen mansbebis även om vissa karlar beter sig som små bebisar ibland..
Varför inte bara acceptera att alla gillar olika saker? Du kanske gillar nåt som de anser är "onatruligt"?
Nu är jag så arg att jag inte kan hålla tyst.
Jag är ingen sämre mamma bara för att jag och min man brukar ha blöjbus som vi kallar det. Det har inget med barn att göra utan snarare om att bli omhändetagen av sin patner och att busa lite med blöja.
Det har inget med pedofiler att göra och tanken har aldrig tänkt mig när jag bytt blöja på barnen. Det är något som bara är med min man. Och tro för den delen inte att man har blöjor alltid utan för mig brukar det bli en ggr i veckan på sin höjd. Folk tänder på olika saker och det tycker jag man ska få göra så länge man inte stör eller skadar någon annan!!!!!!
Nä jag tycker inte man är en sämre förälder om du syftade på mig, jag bara skrev att det inte är MIN STIL.
jag tycker att det är bara sjukt.
man kan undra va som har hänt i de här personernas barndom? var har d gått snett ngnstans?
att vilja vara bebis o att någon tar hand om en.-.. det känns som att människan måste gå tillbaka dit för att uppfylla det som inte har blivit så som d skulle när man var bebis.
I psykologi Freuds psykoanalytiska teori pratar man om olika stadier. I anal fas vid 1,5-3 år förväntas barnet lära sig renlighet o GLÖMMA BLÖJAN o BÖRJA MED TOALETTEN. har det gått snett med det här på något sätt?
jag tycker inte att man behöver börja acceptera allt möjligt som finns i världen. att det inte skadar ngn annan är ingen bra förklaring. de här personerna har blivit skadade och skulle behöva hjälp...
kan en vuxen man vara helt frisk när han vill klä sig i en blöja och låta någon förbjuda honom att gå på toaletten?
jag tycker inte det här har något med sex att göra. det berättar bara personens sjukdom och är nödrop att allt är inte så som det ska. jag tycker att det är ju så självklart!
att lämna sin partner? hmm.. jag tycker det är otroligt att någon orkar stanna vid sin man/fru i en sån här situation. det är ju sjukdom och då behöver man stöd. men att själv gå med på det .. nej.. d skulle jag aldrig göra. personen måste få hjälp och få kärlek men tycker inte att man behöver ställa upp i sånt här.
varför ska man ha sex inblandad i det här? man har gjort sexuellt av en sjukdom.
drömmare3:
Jag håller med dig i din förklaring.
och att jämföra det här med homosexualitet.. hmm.. konstigt..
man födds till homo.. det är ingen sjukdom! eller utvecklings störning
men när en vuxen man eller kvinna vill ha blöja på sig och leker att vara barn genom att bajsa på sig osv. är något helt annat. det är störning i utvecklingen. något har gått snett!!!
det är väll meningen att när man är vuxen så slipper man att använda blöja? vi har ju toaletter!!! va är sexuellt med detta????
KAN EJ FÖRSTÅ!!!
Jag tycker om när min sambo binder fast mig med handklovar, smiskar mig, biter mig, tar mig hårt och viskar hora i mitt öra. Jag älskar att känna mig helt utelämnad i hans armar och att känna mig undergiven. Detta är BARA sex, finns inte på den här jorden att det skulle hända någon annan stans än i sängen. Undrar vad som gått fel i min barndom, jag måste ju vara psykiskt störd!?!?!
Min sambo gillar analsex, jag tycker det är ok ibland men han skulle nog vilja ofta. Undrar vad som gått fel i hans barndom. Han tänder även på om jag har glasögon på mig, sjukt va!!! Fast sjukast är nog jag ändå...