• Anonym (galna?)

Blöja på sin man?

Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!

• Svar på tråden Blöja på sin man?
  • Utopia

Drömmare3->
    "DaCiss: Tycker du att det här är normalt beteende då? Skulle du kunna bete dig så här?"

Är "normalt beteende" nåt som man själv kan tänkas göra...? Är "normalt" beteende en fråga om statistik? Ska vi sjukdomsstämpla udda beteenden som ex komma på botemedel för dödliga sjukdomar eller att få nobelpriset (ett passande exempel här i dagarna ) för DÄR kan man snacka om statistiskt "onormalt"!

Nej men seriöst, så undrar jag såklart här om poängen med detta, som jag skrev i förra inlägget. Och nåt mycket relevant i sammanhanget om detta nu ska bekämpas med sjukdomsstämpling: vem ska få bestämma vad som är ok att tända på, så att de som tycker så förtjänar att _inte_ behöva höra att de är sjuka? Hur ska vi som kollektiv tänka och agera?

• Piaf

Tack för din beskrivning Utopia

Jag orkar helt enkelt inte prata mer med dig om detta, ok! Vi tänker inte på samma vis och vi pratar inte på samma vis, och det blir liksom "fööööör bra" för mig....

Du har säkert jätterätt , så lämnar vi det till det...............

• drömmare3

UTOPIA:
    att som vuxen klä sig till en bebis och tända på "mamma-pappa" som tar hand om en och fantisera sexuellt om "mamma-pappa" personen, att bajsa på sig och kissa på sig i blöjan och allt detta i sexuellt syfte är så ONORMALT att ... hmm.. hittar inte ens ord..

det handlar inte om att definera ordet NORMAL på ngt sätt.. man förstår väll annars också att sånt är bara inte friskt?

jag vet inte ord till det vad det kan vara men det liknar någonstans incest-pedofili känslor fast inte har något med de egentligen att göra.
    att blanda i bebisar och mammor/pappor till sexlekar.. där går gränsen va som är acceptabelt i mina värderingar iaf!

• drömmare3

förstår du va jag menar?

att göra bebis till en sexuell varelse är PEDOFILT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sonja34

Jag tror inte att man behöver förstå alla.. Stackars den kvinna bara som har ihop det med en sådan blöj-pervert!

• Anonym

Ojojoj, vilken diskussion det blev. Alla verkar undra hur det känns att ha blöja och varför, vissa kallar det sjukt, vissa kallar det perverterat, vissa kallar det OK. Alla som snabbt dömer skulle bara ha en liten aning vad som kanske pågår bakom grannens dörr. Många människor bygger upp fasader, sedan sker det "onormala" bakom den glättiga fasaden.

För dem som gillar att att blöja på sig innebär det ofta följande:
    * Man kan slappna av helt, koppla av fullständigt, det är avstressande.
    * Tillvaron blir mera kravlös.
    * Man slipper leta efter offentliga toaletter om man vågar ha blöja på sig när man går ut.
    * Man får i rätt sinnesstämning en sexuell kick pga värmekänslan när man kissar och ett visst tryck mot könsdelarna.
    * Om man har någon att dela den senaste upplevelsen med blir den väldigt stark. Svårt att förklara, men så är det. Den delade upplevelsen kan ske i verkliga livet eller genom chatt kring fantasier, novellläsning eller bilder (ibland i kombination).

Återigen, detta med blöjintresse har inget som helst att göra med pedofili, det är en aktivitet för vuxna och mellan vuxna. Att påstå att det har knytning till olagligheter är lika korkat som att säga att det är kriminellt att tycka det är sött med flätor på frugan eller en kvinna är gullig som har en flickaktig framtoning.

Slutligen, man måste inte alltid gilla eller förstå det andra gör i vuxenlivet, men man kan i vart fall inse att det som sker utan att skada andra och sker mellan vuxna människor utan tvång får lov att accepteras. Skulle allt som räknas upp som i vissas ögon "perverst" hanteras av sjukvården och rättsapparaten, då skulle dessa båda system braka samman totalt. Dessutom skulle vi får en angivarstat à la DDR.

Snälla männskor, tänk efter före ni skriver!

• Marie N

Gaa....för mig hade det varit "Där är dörren-stäng den efter dig när du går",om jag stött på en man med blöja.Inget jag hade brummat igång på direkt.

• Grimreaper

drömmare3: Jämföra blöjsex med pedofili är väl lite som att jänställa analsex med homosexualitet då eller? Vem är pedofilen?..han som vill ha blöja på sig eller hans hustru som leker med?

Finns värre saker å reta upp sig på i världen än vad vuxna människor gör i sängkammaren...Världssvälten, krig, och terrorism tex..

• drömmare3

Grimreaper: du verkar irritera dig på mig riktigt ordentligt. men du.. vi kan diskutera om bögar ngn annanstans!! JAG TYCKER att det är pedofilt att man gör bebisen till en sexuell varelse. Det spelar ingen roll vem d e som ´blir "pedofil" men det kan vara tex. hustrun som ska suga av sin bebis o samtidigt leker mammaroll...

FATTAR NI INTE???

Jag tycker det är så fel o d dår fett bort!!!!!!! Jag lämnar den här diskussionen för det verkar inte vara så konstruktivt det här... blir snarare så jävla äcklad o d förstör hela familjeliv-sajten från mig.

Det finns säkert värre saker i världen som du sa Grimreaper men att detta just blev mitt ämne var att jag var så otroligt chockad att sådant här finns.

Ni som lever med en sån här man/kvinna, så kämpa på o älska. Hoppas ni får hjälp.
    För mig skulle d vara så som Marie N sa att där är dörren..........

• drömmare3

och ber om ursäkt.. det var inte i känsliga rummet jag startade tråden utan i allmänna diskussioner.
    ingen kommer aldrig någonsin få mig att tänka att blöjabebisar hör till sex.....
    Men ni som tycker det, ha det bra....
    Jag är orolig för er o
    kommer nog skratta lite när jag ser en stor rumpa på en vuxen man i ngn affär.. :D :D

Svar på tråden Blöja på sin man?