Blöja på sin man?
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Jag undrar bara för att jag sett det nu i ett par trådar, d finns dom som föreslår blöja som inslag i vissa sexlekar? nu undrar jag bara : är ni galna?!
Det är väl inte fel om båda är med på det. Men själv skulle jag bli så avtänd om killen satte på sig en blöja. Så för mig går det bort. Jag gillar andra saker istället. Nånting som kanske är svårt är väl hur man tar upp det med sin partner. Det är ju lite udda iaf (enligt många). Jag skulle nog inte våga om det var JAG som tände på det.
Sabina:
*Det värmer*
Vad som ar socialt accepterat och vad som är normalt och vad man själv kan acceptera är ju knappt värt att diskutera.
Jag personligen kanske blir mer "störd" av tanken på homo än av blöja. Även om homo är mycket vanligare och extremt socialt accepterat.
fattar inte varför man bryr sig så länge man inte skadar någon? Huvudsaken är att hitta en partner att leka med och som går igång på samma saker som en själv.
Nä jag fattar inte heller varför detta är ett problem för vissa?!
Det stör ju inte dom "Offentligt"!
Kanske någon av deras närmaste vänner tänder på det... vem vet.
Låt nu alla få ha sina härliga sexfantasier i fred! Finns väl värre saker här i livet
!
Jag var inne i en tråd om blöjsex för några dagar sedann och fick då
reda på att det visst finns många som inte tycker att det är nåt konstigt med det???
Jag tycker det är onaturligt....
Nu är det ju ganska harmlöst. Ingen tar ju skada av det. Vad jag inte fattar är hur det går till. Hur GöR man? Vad gör man? Förutom att ha blöja då.. *korkad*
Piaf: Homosexualitet är ännu mer "onaturligt", men fullt accepterat i samhället...
Grimreaper:
Fast det tycker inte jag, att homosexualitet är mer onaturligt
Blöjor handlar om avföringsskydd för små bebisar och äldre och handikappade som inte kan sköta om sin avföring.... Det få mig att fundera över vad det är som har gått snett i människans liv, som härleder till att man är kvar i det stadiet... Så tänker jag i alla fall
aha, det finns även kvinnor med dessa böjselser eller vad man ska kalla det. Tänk man lär sig nått nytt varje dag. Men det stör mig inte alls utan så länge alla inblandade känner sig bekväm med det så är det väll helt ok tycker jag.
Att säga att homosexualitet är onaturligt är att ljuga! Det förekommer inte bara bland människor utan är något man kan se i många olika djurarter! Vad kan bli mer naturligt?