• Me o Mike

Smaklös inredning?

Jag blev lite inspirerad av en tråd som handlar om smaklösa kläder!!

Så nu undrar jag här om ni kan komma med exempel på riktigt smaklös inredning?? Vad är det värsta ni vet som man kan ha i hemmet???

Allt från tavlor till sänggavlar!

• Svar på tråden Smaklös inredning?
  • Mrs Winter
    Me o Mike skrev 2009-12-16 11:51:21 följande:
    Hon har små små änglar och tavlor ÖÖÖVERallt och dom har sina egna platser.Hon går och fixar med dom hela dagarna.En dag hade min man och hans syster ändrat om ALLA hennes prydnadssaker och bytt plats på dom!! Tror hon fick en hjärtis när hon kom hem!
    Vad skulle du säga om  någon gick runt i ditt hem,flyttade runt allting och bytte plats när du inte var hemma?

• Me o Mike

Hmm hade inte brytt mig så mycket.. Vi har inte så mycket saker att flytta runt.

Det var mer grejen att hon är sån med sina änglar som gjorde det kul..

Mrs Winter skrev 2009-12-16 11:53:21 följande:

Vad skulle du säga om  någon gick runt i ditt hem,flyttade runt allting och bytte plats när du inte var hemma?
  • Elenas hasselbackspotatis 86

jag tål inte det där stela, typiska : en soffa med suffläng (gud jag har glömt vad det heter, men en del av soffan står utåt o man kan ha benen där etc. har själv en sån soffa...hehe). Iaf en sån soffa, vita saker, en bautaTV = ni vet sånt som de flesta har. Det är tråkigt o opersonligt o jag suckar högt varje gång jag kliver in i ett sånt hem. Ett riktigt ikea hem med andra ord - eller snarare det ikea var för 10 år sedan o det som kanske mio är nu.

Jag klickade lite på mio o hittade det här;

www.alcro.se/inredningsstilar.aspx

Jag ÄLSKAR den stilen som är längst ner i det vänstra hörnet (klassiska kulörer) men gillar som sagt inte någon av dom 3 högst upp - o SPECIELLT INTE EN BLANDNING AV DEM som man så ofta ser !

• Mrs Winter
    Me o Mike skrev 2009-12-16 11:55:41 följande:
    Hmm hade inte brytt mig så mycket.. Vi har inte så mycket saker att flytta runt.Det var mer grejen att hon är sån med sina änglar som gjorde det kul.. Mrs Winter skrev 2009-12-16 11:53:21 följande:
    För er ja.Hitta på något annat att glädjas åt än att göra narr av andras samlande.

• Alle

Såna där gigantiska solfjädrar över sängen, samt matchad med en takfläkt är gräsligt.

Tycker också att såna där vitt vitt vitt-hem är inte så kul - ruskigt opersonliga.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • viseversa

Mrs Winter skrev 2009-12-16 11:47:46 följande:

Ja då resonerar du som jag.
    Ja färg har ingen dött av. Känn som att komma in på ett sjukhus. vidrigt.
  • Me o Mike

Har du varit hemma hos oss och spionerat?!

Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2009-12-16 11:56:04 följande:
    jag tål inte det där stela, typiska : en soffa med suffläng (gud jag har glömt vad det heter, men en del av soffan står utåt o man kan ha benen där etc. har själv en sån soffa...hehe). Iaf en sån soffa, vita saker, en bautaTV = ni vet sånt som de flesta har. Det är tråkigt o opersonligt o jag suckar högt varje gång jag kliver in i ett sånt hem. Ett riktigt ikea hem med andra ord - eller snarare det ikea var för 10 år sedan o det som kanske mio är nu.Jag klickade lite på mio o hittade det här;www.alcro.se/inredningsstilar.aspx Jag ÄLSKAR den stilen som är längst ner i det vänstra hörnet (klassiska kulörer) men gillar som sagt inte någon av dom 3 högst upp - o SPECIELLT INTE EN BLANDNING AV DEM som man så ofta ser !
  • Elenas hasselbackspotatis 86

Me o Mike skrev 2009-12-16 11:58:15 följande:

Har du varit hemma hos oss och spionerat?!
    byt öfurze i hafee
  • Tilt

väggord... speciellt dessa övertydliga väggord som förklarar att du är i ett speciellt rum, samt det värsta av allt carpe diem, bläh

Svar på tråden Smaklös inredning?