Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 22:25:53 följande:
    Tjohej på dig! Haft en bra dag?
    Inte jätte, fått stressa som en idiot pga av någon annans inkompetens {#lang_emotions_yell} Sådär, nu kändes det bättre. Tack för du frågar, nu blev jag gladare!

Men jag fick hem lite kläder och skor som jag har beställt; bla TVÅ bh:ar som PASSAR! Och så sista grejen till min outfit till på lördag Jag ska på fest med FL-mammagruppen (om ni kanske minns 80-talsfesten vi hade i höstas?) med tema Maffia {#lang_emotions_cool}
    Så det blir hatt och skjorta med väst och tweedshorts och invigning av mina Jimmy Choos Vad ska man mer ha? Cigarr? Många långa halsband? Vilken frisyr? Ska man försöka med bakåtslick eller vågigt a la 20-tal?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-12 22:28:00 följande:
    hej! pigg & glad ikväll?
    Piggare och frusen, ganska glad nu när jag är här med er
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 22:32:30 följande:
    Det är lätt att göra misstag. Han ska ändå föreslå att de träffas så att de, mellan fyra ögon, kan reda ut det så att han kan "avsluta" det och gå vidare.
    Gå vidare till dig? Lammkött låter gott {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 22:34:40 följande:
    Så hiiimla snyggt! Du lägger upp bilder sen va? Kör bakåtslickat, det är skitsnyggt! Hehe, skönt av få avreagera lite va? Hoppas kollegan skämdes lite som utsatte dig för så mycket stress.
    Polly S skrev 2010-01-12 22:34:34 följande:
    fan, vad coolt! vil se bilder! 20-talshår vore ju helt klart mer speciellt om du kan fixa en sån frisyr! (jag har försökt, men... nej.)
    Ska försöka ordna fram lite bilder Jag har lite avlångt ansikte, är lite orolig att jag inte passar i bakåtslick... Vi får se vad jag lyckas med. Ja, 20-talsvågor är skitläckert, har ingen aning om hur jag ska bära mig åt dock, får väl googla lite
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-12 22:38:34 följande:
    Jättekonstig. Men nu börjar det bli dags för mig. Gäspar käken ur led.... Kram på er alla och sov gott!!
    Godnatt!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-12 22:40:49 följande:
    sov(läs:läs)dags här med! ha det bra trådvänner!
    Ligg nu inte uppe hela natten Kram
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 22:44:44 följande:
    Jag hatar den där FL-reklamen eller vad det är som handlar om att om man tittar på klockan så är man nära en hårddiskkrasch. Fan ta dem!
    Den slipper jag, mannen här har installerat något program som blockerar reklamen
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 22:57:44 följande:
    VA? Har MANNEN installerat? Finns det alltså saker inom teknik som inte du klarar av?
    Ja, eller som jag inte bryr mig om
Svar på tråden Tråddödare forts....