Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-12 22:59:38 följande:
    Phu..nu är allt i sin ordning igen
    Jag blir väääldigt oteknisk när det är något som är tråkigt eller tar tid att ordna
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 23:07:00 följande:
    Haha, det är bra bortförklaring sen "Men jag vet inte hur det funkaaaar" (med en gnällig röst)
    Så gör jag på jobb iallafalL, hehe. Blinkar lite frågande och så får någon annan fixa Fast kopiatorn och kaffemaskinen får jag snart börja ta betalt för att fixa
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 23:16:59 följande:
    Fast nackdelen är att när vi väl vill använda oss kunskapen, så tas det inte på allvar. Hade flera såna incidenter. En gång höll mitt ex på att sätta ihop nån möbel eller vad det var. Jag såg direkt att han gjorde fel och rådde honom att göra på ett annat. Han tittade tvekande på mig och försökter göra på andra sätt. Till slut gav han upp och gjorde som jag sa, vilket fixade skiten Och hos bilmekanikern ska vi inte ens tala om Där måste jag alltid ha med en kille för att de ens ska lyssna på vad jag har att säga!
    Jo, det har du rätt i
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 23:26:48 följande:
    Det där allmänbildad-testet verkar ju riktigt dåligt
    Ja, jag tror det är samma för alla där. Nu får jag ta och lägga mig, ska orka med morgondagen också.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 23:32:45 följande:
    Ha en skön sömn! Själv ska jag titta på Tropa de Elite. Verkar vara bra. Godnatt!
    Detsamma och du får ta och rapportera sen. Godnatt!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-12 23:51:59 följande:
    Ah! Går det bra med litteraturläsningen? Är det intressant?Tja, smaken är väl som baken
    Grattis
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-13 12:46:58 följande:
    Skönt att se att du är glad och mår bra
    Är du också glad och mår bra?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-13 12:59:46 följande:
    vad läser ni nästa termin då? (eller menar du att det blir fördjupat?)hej förresten Velour & J hjärtar A!
    Hej Fiona, läget?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-13 13:06:50 följande:
    liten håltimme så jag tar en kopp kaffe -bäst att passa på!jodå, ganska bra, men vi har så sjukt kallt på skolan att jag håller på att frysa ihjäl!du då?
    Har precis haft lunch. Är trött och har huvudvärk och fryser jag med... {#lang_emotions_undecided} Jaja, halva veckan har gått iallafall! Alltid är det något Skål! {#lang_emotions_coffee}
Svar på tråden Tråddödare forts....