Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-13 14:40:50 följande:
    Jag har ingen aning om vad vi ska läsa, men det kommer att bli fördjupningar (som du skrev). Särskilt inom statistik, som jag har fått veta
    Gillar du inte statistik? Vilken typ av statistik förresten?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-13 15:00:19 följande:
    Men shit pommes frites, bortse från meningen som handlade om att vad det är för statistik beror på vad det är som undersöks Det är ju självklart liksom...vet inte vad jag tänkte på.
    Jo, men jag förstår och det var lite så jag menade Jag jobbar ju med att ta fram försäljningsstatistik för våra kunder och titta på köpbeteenden osv, så jag tycker ju sånt är kul. Men det är ju roligare när man kan få det ur datorn än när man måste ringa/gå runt och fråga folk.
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-13 15:34:50 följande:
    Ja, jag har fått reda på att min pappa kan sitta barnvakt under stor del av de närmsta veckorna så jag inte missar alla föreläsningar i skolan!
    Vad kul och skönt för dig!
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-13 16:02:32 följande:
    Ja, jag var lite stressad där ett tag när inskolningen på dagis låg några veckor EFTER termisstart.....
    Ja, det kan jag förstå!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-13 20:52:13 följande:
    Åtminstone jag försöker göra mitt bästa. Vad tror du att jag har så många inlägg för Men for some reason fortsätter andra att skriva
    Ja samma här, fattar inte varför alla ska svara för?
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-13 21:53:23 följande:
    Jag gillar grillchips.
    Jag åt tortillachips till den hemskt dåliga b-filmen Silver Bullit som jag tittade på innan ikväll Har läst boken och den är mycket bättre!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-13 22:59:09 följande:
    Jaa, jag undrar då det Hur är det med dig? Huvudvärken borta?
    Ja äntligen!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-13 23:03:00 följande:
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! !!
    Vad händer ikväll? Vad hittar du på? Jag ska gå och sova nu, men önskar mina tröddödande vänner en god natt och trevlig morgondag {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Tråddödare forts....