Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2010-01-14 08:07:07 följande:
     Ha en fin dag!
    Tack detsamma Sitter här på kontoret och ser hur solen går upp över vattnet och tänker att det nog blir en bra dag {#lang_emotions_sunny} Trots att jag hittade två parkeringsböter och en uppmaning om att flytta fordonet innan det bogseras på vår gamla trasiga bil imorse {#lang_emotions_yell}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-14 19:27:45 följande:
    Är det ett regelbrott numera, att röka under arbetstid?
    Det är ju upp till varje arbetsgivare. Vi kontornissar har ju alltid kunnat smita ut när andan faller på. Men så har vi inga schemalagda raster heller och får ansvara för att vi har jobbat vad vi ska innan vi går hem.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-14 19:40:54 följande:
    Visserligen gäller det inte på min arbetsplats, om det nu har infört sådana regler ute på arbetsplatserna.
    Men inom kommunen finns det ju arbetsplatser där de inte får röka alls, sjukhuset här i stan är ju ett sådant exempel. Lunchen möjligtvis, men då måste de gå och byta om osv.
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-14 20:08:11 följande:
    Näpp...inte det minsta Så i dag har jag pratat med rörmokaren som skulle försöka komma förbi i morgon o kolla... Hoppas att han hinner och hoppas att dom kommer på någon lösning... Sen hoppas jag att lösningen inte kommer ruinera mig...."hua"
    Håller tummarna!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-14 20:50:58 följande:
    Ah, så ni får också puffa på när ni känner för det, bara det inte drabbar arbetsuppgifterna?
    Yes, det gjorde jag jämt förr
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-14 20:57:05 följande:
    Så, J hjärtar A, har du haft det bra idag? Hänt nåt särskilt? Gjort nåt särskilt?
    Bara jobbat och uträttat ärenden, Loppan var svårsövd och nu ska jag se på tv Själv då?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-14 22:12:12 följande:
    Ikväll, mina trådvänner, ska jag göra något jag inte gjort på väldigt väldigt länge (om ens det). Jag ska faktiskt gå och lägga mig
    Grattis Sov gott vännen!!! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....