Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Grizelda skrev 2010-01-14 22:54:15 följande:
    Jag har kanske berättat tidigare att jag är praktikant på min högskola, där jag just tagit examen. Vissa lärare blir nog trötta på mig, dels för att jag hela tiden anlägger studentperspektiv på saker, dels för att jag rubbar deras cirklar när jag inte sitter och håller med om hur segt och jobbigt allting är. De kan ju inte avfärda mig som de gör med studenterna alltsom oftast, men jag är ju inte en jämbördig kollega heller...
    Helt rätt, de verkar behöva någon som rör om i grytan lite
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-14 23:06:02 följande:
    nej, läggdags! sov gott!
    Samma här och detsamma Trådkraaam
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-15 09:36:53 följande:
    Hehe, kom att tänka på den där kycklingreklamen "Jag vill ha fredag idag" (om det var så han sjöng)
    På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest,
    men fredag är ändå den dagen som känns bäst!
    Ge mig då kyckling, det gillar jag mest
    Kyckling på fredag, det enda jag vill ha
    Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra
    Kyckling på fredag, vad var det jag sa?
    Jag vill ha fredag idag!"
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-15 19:57:48 följande:
     Åh...ja...DEN har man ju aldrig hört förut...."ruskar förtvivlat på huvudet"
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-15 22:00:31 följande:
    Keeping the thread alive.. Isse, fy vilka svikare!! Du måste vänta tills måndag igen, va? För att få tag i nån?
    Du är duktig du
    Jag håller med, så tråkigt Isse!
    Vi hade tur med anlitad firma; sambon ringde skrotfirma igår och i förmiddags kom de och hämtade bilen! Snabbt och lätt!
    Idag fick sonen sin andra vaccinationsspruta men nu på kvällen fick han diarrée och feber Och nu vet jag inte om det är en biverkning eller maginfluensa - jag som ska på stor fest imorgon! Plus att väninnan med tvåmånaders-bebin skulle komma och fika på förmiddagen...
    Jaja, den som lever får se, hoppas på icke smittsam biverkning. Och stackars Loppan såklart, inget kul att må dåligt
  • Jagbyttenick

Hej mina vänner!
    Nu är bakåtslicket på plats, kostymshorts, väst, vit skjorta och kavaj på. Och snart ska jag dra på mina Jimmys och dra iväg till Maffiamötet Ha en riktigt trevlig kväll mina vänner, för det ska jag ha! {#lang_emotions_cheers}

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-16 17:19:59 följande:
    Skojar du om kläderna eller?
    Nej, det är maskeradfest på temat Maffia Ska ha hatt också
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-16 18:00:31 följande:
    Bilder beskurna minst vid låren... INTE längre ner...
    Jo, ni ska få se hur snygga ben jag får till mina Choos Nu åker jag! Puss på er!
  • Jagbyttenick

Hej mina vänner =) Överlevde festen och är sjuuukt sliten idag , men måste ta ett ryck och snygga till mig och hemmet eftersom min far och bror kommer på middag om ett par timmar. Vad mycket ni hann babbla igår! Vi hörs sen ikväll, bild kommer kanske på fejjan först

Svar på tråden Tråddödare forts....