Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-17 15:39:24 följande:
    Vad kul! Ska hålla utkik på FB
    Nu finns bilder i min Övrigt-mapp i Galleriet, säg till om ni inte kan se dem så lägger jag till er. Fiona och Scratchy får väl blunda för kostymshortsen och bara kolla överkroppsbilderna
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-17 19:25:05 följande:
    älskar bilden med hatten, du ser så otroligt full i fan ut -det måste ju borha för en bra kväll ute!
    Ja, vi hade sjukt kul, kom hem strax före tre inatt
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-17 19:55:48 följande:
    Du är grymt snygg!!! Och med de skorna till.... Jisses!
    Tack!!! {#lang_emotions_embarassed}
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-17 21:08:52 följande:
    Jag råkade se och kommer förmodligen drömma om dem inatt. Antingen mardrömmar om shortsen eller fina drömmar om benen...
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_cool}
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-17 21:06:25 följande:
    Ja. jättesnygga skor!!!
    Tack, det var därför jag lade svinigt mycket pengar på dem, är helt kär i dem Och därför vägrade jag ju att dölja dem under några långbyxor. Och jag vet inte många mafiosos som bär kjol
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-17 22:35:11 följande:
     "Lite" du skulle se mig i de andra trådarna!! Nu är det slut för ikväll ialla fall. Go natt!!!!! *skickar en kram*
    Velour skrev 2010-01-17 22:52:16 följande:
    Jag med faktiskt! Godnatt på er alla!
    Polly S skrev 2010-01-17 22:40:34 följande:
    stänger ner här med! gonatt!
    Men vad är det som händer? Går alla och lägger sig nu?! Jag har sovit alldeles för mycket idag och druckit mycket kaffe, och när jag såg att det var Femte Elementet på Tv4 Film så insåg jag att jag inte lär somna på ett par timmar ännu. Och iom att Loppan fortfarande har feber och verkar vara ordentligt förkyld så hoppas jag inte på mycket sömn inatt. {#lang_emotions_undecided}
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-17 23:58:57 följande:
    Scratchy är vaken... alla som är förvånade räcker upp en hand (nähä... trodde väl inte det)... Sannolikheten är också stor att den minste skiftarbetaren är vaken... det är väl därför han jobbar... för att sova när han är trött och jobba när han är minst eller hur det nu var... jag fattade aldrig... får fråga Velour...
    Inte jätteförvånad nej. Minste skiftarbetaren?
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-18 03:36:03 följande:
    Du får fråga tulpanen om den minste skiftarbetaren... jag fattade INGENTING!!!Nu ska jag i alla fall sova. För att vara Sedek till lags (som alltid ) så ska jag inte äta någonting så här sent... jag är i och för sig sjukt hungrig men ändå...
    Men de som förstår sig på det här med sömn säger faktiskt att man sover bättre om man inte är hungrig. Du ska inte vara proppmätt heller, men en macka är nog bra! Sålänge man inte gör det varje natt så går det nog bra. Och du skulle nog bara må bra av lite nattmackor tror jag!
Svar på tråden Tråddödare forts....