Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-18 15:36:55 följande:
    Jag har tyvärr vänt på dygnet, vilket har förstört min dag så därför måste jag se till att återställa allting Är Loppan bättre idag?
    Aha, ja men då är du förlåten Ja, han verkar må bättre enligt rapport hemifrån
    Velour skrev 2010-01-18 15:37:58 följande:
    Jag tror att han försökte förklara för ett par kvällar sen, men han hade druckit lite för mycket whiskey, så jag tror inte att det gick så bra
    Hehe, okej då
    Velour skrev 2010-01-18 15:39:15 följande:
    Vilket liv? Tråkigt grupparbete....Vi har seminarium på onsdag..blä..Men sen är jag ledig fram till nästa tisdag då sociologi 2 börjar! Ett steg närmare slutet på studierna
    Yay! Grattisgrattis
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-18 21:39:31 följande:
    Ja, jag skulle fundera ut några frågor för vår opposition på onsdag. Kom inte på mer två. Fast vi är fyra i min grupp, så om andra kläcker ett par frågor var, så lär det bli en intressant diskussion. Hur är det med dig då?
    Trött som vanligt. Har fått lite mer bevis för att jag verkligen är trött och inte bara inbillar mig; läkaren ringde idag och berättade att jag har B-vitaminbist och måste äta tre tabletter med olika tillskott per dag under de närmsta månaderna. Förhoppningsvis hjälper ju det
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-18 21:44:00 följande:
    Som du misstänkte. Det kommer att gå bra. Men bara under de närmsta månaderna? Är det inget man ska eller får äta hur länge som helst?
    Jo, men de ska väl kolla upp mitt naturliga förråd har fyllts på då, och så kan jag ju slippa ta tabletter.
    Om det inte ger med sig kan det bero på glutenintolerans trots att testet visade negativt. Så då får man göra tarmbiopsi istället. Så vi får väl se
    Det var skönt att höra att jag inte inbillar mig iallafall, det lät först på läkaren som att jag bara skulle stressa ner lite. Vilket är svårt för mig
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-18 21:52:50 följande:
    Ok! Tarmbiopsi låter inte härligt.. Så läkaren var skeptisk till det du sa från början? Fick du tjata på läkaren?
    Nja, men hon var lite sådär  "Jag ser att du har en liten son, du vet väl att man blir väldigt trött som småbarnsförälder?". Men när jag sade att jag gärna ville kolla så att inget var fel så sa hon "Ja, eftersom du är orolig så får jag ju beställa lite prover" och så fick jag lämna fyra rör blod.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-18 22:21:43 följande:
    inget aktiv idag -gonatt tråden!
    Velour skrev 2010-01-18 22:00:12 följande:
    Jag slänger in handduken för ikväll. Är så förbaskat trött så jag känner mig febrig. Godnatt och fjantkramar!
    Gonatt och trådkramar till trött-töntarna {#lang_emotions_baby}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-19 22:11:18 följande:
    jag vet faktiskt inte. känner mig inte supernere men är håglös och trött, ack så trött.
    Säger bara kolla dina blodvärden, det är samma symptom som jag har. www.b-vitaminbrist.se/index.php Det kan finnas hjälp att få!!! {#lang_emotions_flower}
    Fast jag har ju då problem med magen och domningar i fingrarna och hjärtklappning och lite sånt också, så det var lite tydligare att det var något sådant.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-19 22:22:42 följande:
    Booooriiiiing! Det var asjobbigt när jag gick omkring och raggade 25 tjejer och 25 killar och få dem att ställa upp på enkäter. Och jag fick göra det helt själv
    {#lang_emotions_cheers} Skönt att ha det gjort nu!!! Hoppas du stolt över att det äntligen är klart! Vi i tråden är stola över dig iallafall {#lang_emotions_sunny}
    Polly S skrev 2010-01-19 22:26:33 följande:
    går också och lägger mig! gonatt!
    Velour skrev 2010-01-19 22:27:08 följande:
    Kram och godnatt. Sov gott!
    Grizelda skrev 2010-01-19 22:24:28 följande:
    Ångest låter verkligen inget vidare! Själv är jag bara så in i märgen trött. Grinig kan jag också bli, och då låter jag som världens suraste Anna Anka. Inte lätt att vara skåning... Nej nu måste jag hoppa i säng! Natti natti!
    Sov gott tjejer! {#lang_emotions_nalle}
    Velour skrev 2010-01-19 22:26:39 följande:
    Jag förstår. Hoppas mest att det är bristen på lite solljus som ligger bakom. Godnatt och skånekramar!
    Tack gumman, tar gärna emot sådana
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-20 01:42:17 följande:
    Det var det som var meningen...
    Du är ju för go {#lang_emotions_sunny}
    Ja, det var ju faktiskt lite komsikt, min behandling består bara av tabletter som tur är! Men imorse stod jag i badrummet och hade nyss svalt ner vatten och tittar upp "tog jag tabletten eller inte?" och kunde för mitt liv inte komma ihåg hur jag hade gjort! Så jag fick ju ta tablett "igen" utifall jag bara drack vatten den där sekunden innan Och nu kom jag på att jag nog toig dubbelt av fel tablett igår också, den ena sorten ska bara tas en gång om dagen och den andra ska tas två gånger.
    Ojojoj, jag skyller på b-vitaminbristen, det stod att det kunde ge minnesstörningar.
    Och det har absolut inget att göra med att jag fyller 30 i år {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Tråddödare forts....