Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 00:41:20 följande:
    Jag säger också Gonatt. Känner att orken är slut för ikväll....Puss & Kram på er tjejer. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Sov så gott nu! Och fantisera om vilket ställe du mest av allt skulle vilja besöka och vad du skulle vilja göra och uppleva där...mmmm....

Jag är så tänd på USA att jag ofta drömmer att jag är där
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 00:42:18 följande:
    Jag fick inte välja själv.. Fick ett sms där det stod.. - Är du nöjd med dagen? - Nästan, skrev jag. - Men oj då, skrev han, berätta för farbro blå så kanske jag kan uppfylla dina önskningar.- Jag är sugen på glass, skrev jag.Fick som svar hahahahaha.. inte värre än så, det går ju att lösa.Sen gick det en stund, så fick jag ett sms till.. vi är utanför, du får glass om vi får kaffe. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad gulligt! Var det gott då?
  • Velour

Alltså, ni är inte kloka med era glassbilder. Det är som att vifta med droger framför ansiktet på en som fortfarande håller på att avvänja sig!!! D.v.s. det gör ONT i kroppen och själen!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-15 00:48:17 följande:
    Just nu? Du vill inte veta vilket ställe jag skulle vilja besöka och vad jag skulle vilja göra ...............En man som är stum en strand i en avlägsen paradis, några liter vodka/tequila skulle vara nice. Ja jag ska lägga mig och fantisera. Varför gav gud talförmåga till män? Varför?........Ja, jag yrar. Går nu. Natti natti Sov så gott du med. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    En stum man! Men berätta imorgon vilket ställe du drömmer om att få åka till

Kram och godnatt!
  • Velour

Bra och sunt! Men då kan jag fortsätta med åldersskämten

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 00:57:58 följande:
    Känner mig trött, hängig och små deppig ikväll.. har grubblat en massa hela dagen men inte kommit fram till något bra.Men, men.. i morron är en annan dag.Har gjort om min press, måste visa vad jag står för och jag är inte rädd för att "någon" ska ta illa upp.. det skiter jag i. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag såg det och jag älskade det! Jättefint att du gjorde det.

Och jag hoppas att morgondagen börjar bra för dig och att du mår bättre
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 01:11:47 följande:
    Det kändes bra så därför gjorde jag det. Antagligen ett steg i rätt riktning.Det konstiga är att trots att jag känner mig som jag gör ikväll så har jag ändå en nöjdkänsla inom mig.. nästan som om själen börja få ro. Fan.. svårt att förklara. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jo, jag förstår det Jag kommer att tänka på en blomma som blommar upp. Fint
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 01:13:24 följande:
    Och nu sitter jag och skriver en massa som jag inte borde göra.. fan!!"allt som sägs kan användas emot dig.." får aldrig glömma dom orden. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men det du skriver kan jag för allt i världen inte se vad det är som kan användas emot dig. Visst är det bra att ha de orden i åtanke, men du måste ju slappna av lite också.
  • Velour

Oh vad jag saknar min lille jungfrukille och hans kända "blablablabla"{#lang_emotions_cry}

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 01:26:21 följande:
    Mmmmm.. handlar mest om att folk behöver inte veta vissa saker. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jo, jag förstår. Men vi är ju vi och vi vet en del med tanke på att vi har tillgång till din blogg. Det måste ju betyda att vi är ganska pålitliga after all

Dessutom, vad kan vi använda emot dig som du har skrivit här i tråden? Att du åt hallonsorbet när du egentligen ville ha mjukglass med chokladtopping?{#lang_emotions_tongue_out} Ja du Mandi, det är nåt fuffens med dig
Svar på tråden Tråddödare forts....