Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-15 02:01:26 följande:
    Haha.. Nä det har du rätt i, så ge fan i honom! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nä, jag har ångrat mig igen
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:03:15 följande:
    Mmm.. önskar bara att vi var ensama så vi kunde haft mys i soffan, jag kunde lekt lite med hans myspåle. Fast jag har inga mylsuvor hemma så vi hade fått ägna oss åt egomys i så fall. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, bästa!

Är inte motsvarigheten till myspåle, bebishålet?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:05:22 följande:
    Nä du tanten, nu måste jag gå och sova.. jag ska upp tidigt för att springa 1 mil, duscha och sminka mig innan sonen vaknar.Sen måååste jag bara ha min skönhetssömn så jag inte får rynkor när jag blir äldre. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, det brukar kännas som en mil till toan när man är nyvaken och groggy.

Men du som är så sexig, vad gör några rynkor lite här och där!

Men Ok, hoppas du sover gott ikväll
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:06:49 följande:
    Glöm det, han är min! Du gav honom till mig för länge sen! Vill du mucka gräl eller? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    "We shall overcooooome, we shall overcooooome...."
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:09:36 följande:
    Då blir det fler inlägg för sovtöntarna att ta sig igenom i morron.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hehehhe...sovtöntarna Fast vi har en stolt nörd i tråden och hon heter J hjärtar A, så hon kommer nog bara att bli glad att du tänkte på henne i ditt inlägg{#lang_emotions_cool}

J hjärta A, NÖRDKRAM!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:07:48 följande:
    Eller mysgrottan.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag hoppas att jag aldrig kommer att kännas som en grotta{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:11:07 följande:
    Meh.. gud! Förstå rú väl.. bara gamlingar som har rynkor och JAG är ju absolut inte gammal. *känner mig missförstådd**suckar djupt* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Lugn, lugn, jag menade NÄR du blir gammal, då gör det väl inte så mycket med några rynkor. Och sexig, det kommer du att vara så länge du lever{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:11:45 följande:
    Betyder det att han är min? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vi kan väl börja med att jag är först för du kommer ju ändå att döda honom efter att ni gift er
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:13:41 följande:
    Inget fel i att vara nörd, om man inte vill vara cooool. NÖRDKRAM! från mig oxå då. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men som vuxen är det coolt att vara nörd ju! De allra flesta rika är nördar. Ta Bill Gates t.ex. Han är nördarnas nörd, men jag tror att han kan få vilken brud som helst
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:15:02 följande:
    *suck*Du har ju fött barn, du är förstörd för alltid.. killarna ligger där ner och tror att det är flera killar i rummet för de hör sitt eget flås i eko,eko,eko,eko.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej, jag har inte fött barn Iaf inte enligt FL...
Svar på tråden Tråddödare forts....