Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-15 02:29:54 följande:
    Nej.. så sluta tjata!Han är min, bara min!Ok? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Förresten, där ser man! Du kan ju vara bestämd och agressiv trots allt.
    Jag sket nästan på mig där{#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:31:29 följande:
    Käkar cornflakes.. mitt mål är att nån 201 kg innan jag går och lägger mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vilken tur att vi inte har träffats än för jag har återigen ätit massa godsaker idag. Hade vi varit i samma rum hade vi röjt som fan.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:33:12 följande:
    Hehe.. du får komma hit så ska du få en lektion. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ooooh tänker du visa mig hur det ligger till..{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:34:27 följande:
    Tom min äldsta dotter är längre än mig, nästan 10 cm... Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    No way Coolt!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:35:44 följande:
    Beror på vad det gäller och vilket humör jag är på.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Och nu har jag förstått vilken punkt jag ska trycka på{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:38:37 följande:
    det har inte jag gjort, för jag tänkte att då blir vellan arg på mig. *drar dig i örat* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja och jag skäms som fan!

Duktigt av dig att känna dig så övervakad av mig att du disciplinerar dig själv. Kallas även för panoptism
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:39:33 följande:
    Du hade fått krypa runt på alla fyra och så hade du fått putsa mina svarta blanka stövlar.. med tungan! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men eeeewww...jag tänker inte vara mänsklig skoputsare heller!

Kunde inte du tänkt ut nåt annat, lite sexigare, typ slicka av glass från en kroppsdel eller nåt?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:42:34 följande:
    Mmm.. skit coolt. Men det roliga är att vi kan ha samma kläder, förrutom byxor.. mina blir för korta på henne. Varje gång vi träffas så far hon in i min garderob, har du köpt nått nytt skriker hon och så svich är halva min garderob borta. *snorungar* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Heheh, ja vi flickor alltså...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:43:04 följande:
    Hehe.. tror du ja. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag fick ju dig att reagera.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:43:39 följande:
    Du ska fostras, inte ha kul! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt

Men det är ju massa äckel på skor! Försöker du få mig att bli sjuk? Då är det ju tortyr och inte fostring!

Hitta på nåt annat...typ att jag kan diska i några timmar med en koppel runt halsen. Det är lagom jobbigt och förnedrande.

Svar på tråden Tråddödare forts....