Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-15 02:16:24 följande:
    Även om jag är 190 och väger 200 kg? Du vet ju inte ens hur jag ser ut från halsen och neråt.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Förstör nu inte min bild av dig. Du är sexig i tell you! Seeeexiiiig!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:17:25 följande:
    Nej!! Han ska vara orörd när jag tar honom! Sen ska vi inte gifta oss på länge, jag måste ju hinna njuta av honom först.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men vill du inte ha "recensioner" innan du tar för dig? Tänk om han inte är bra? Det vore väl bra att veta INNAN? Tänk vilken bra vän jag är som vill ditt bästa{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:19:03 följande:
    Det har jag försökt förklara för mina döttrar att det är töntarna i skolan de ska satsa på för det är de som kommer bli något när de blir stora.. men tror du att de lyssna på mig. Nää.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, dagens ungdom....Det sägs att "skrattar bäst som skrattar sist" och jag tror att herr Gates fick sista skrattet och den varar livet ut..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:20:23 följande:
    Aha.. har du oxå en kejsare. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jopp! Han var inte skön kan jag tala om för dig
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:21:25 följande:
    Ok då.. men kan erkänna jag är bara 163 cm lång.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du är ju jättelång! Iallafall jämfört med mig{#lang_emotions_tongue_out}

Jag är 160
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:22:42 följande:
    Ju mer oförstörd han är dessto bättre, då kan JAG forma honom så som JAG vill ha honom.Så du få vara en god vän på annat sätt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men jag kommer inte att förstöra honom, jag lovar! Killar är alltid formbara så det kvittar hur många kvinns de varit med, den nya kvinnan kan alltid forma dem som de vill!

Får jag nu?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:24:11 följande:
    Ja.. basterd.. orättvist, han snodde min ide. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Han behöver lite smisk{#lang_emotions_cool}
  • Velour

På tal om smisk, du skulle ju förklara lite mer idag angående domina och slavinna och så..

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:28:49 följande:
    Haha.. woohoo! Första gången jag är längre än någon. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Grattis!{#lang_emotions_cheers}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:29:54 följande:
    Nej.. så sluta tjata!Han är min, bara min!Ok? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Bu...
Svar på tråden Tråddödare forts....