Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-15 02:46:30 följande:
    Du gör inte som Scratchys.. det finns ett ord för det, men jag kommer inte på det just nu. Haha.. jag är ganska så disciplinerad i vanliga fall oxå (men det beror mest på att det godiset som jag gillar mest, gillar inte magen), det är bara när jag ska ha mens som jag inte kan kontrollera mig själv. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hehhe, vänta bara, om några dagar kommer jag att glömma det här ordet. Det har jag gjort med 90 procent av allt det jag har läst om hittills

Ah, så du är inne i en mensperiod? Det är jag med lite. Lite skriver jag för det har inte satt igång på riktigt. På riktigt sätter det igång när jag även blir hemsk som ett monster, arg och elak (iaf mer än nu). DÅ äter jag som en galning också.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:47:29 följande:
    Mmmm.. och så vet hon att jag gillar att köpa kläder så det finns ju alltid något nytt när hon kommer. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du måste nog börja köpa två av samma plagg så att det blir nåt över till dig själv!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:48:02 följande:
    Mmmm.. nja, jag blev på humör bara. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Bra, bra..då var jag på rätt väg. Som sagt, i know your buttons, hehehe{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:53:39 följande:
    Dom är rena, endast använde inne.. så det är ingen fara och du behöver inte slicka dom på undersidan.Men vi kan ju köra denna varienten annars.. du är den som drar givetvis. media.photobucket.com/image/bdsm/fl3abitt3n/b... Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tycker inte att det ser ut som jag...jag har lite större boobisar..

Men det är ett bra straff. Jag kommer ju att gå ner några kilon om jag håller på i några veckor

OK, it's a deal!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:57:41 följande:
    Min är nästan över nu.. så skönt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja skönt för dig. Jag önskar att vi tjejer aldrig fick PMS, att det bara direkt blev mens. Ingen jävla övergång från normal tillstånd till mens genom onormal tillstånd (PMS).

Hörru, klockan har hunnit bli tre
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 02:59:35 följande:
    Nu har jag ätit klart.. så nu lämnar jag dig.Googla bdsm så hittar du en massa kul. Natti, sov så gott!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ok, will do.

Kram och sussa sött
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 03:02:20 följande:
    Haha.. som tur är så tycker hon att det mesta jag köper är för "tantigt" Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det där kommer såååå att användas emot dig av en viss person (eller fler)

Nattinatti!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-15 06:32:05 följande:
    Okej. Jag har inte hunnit vara inne idag... har sovit och jobbat...Tack för alla alla-hjärtans-dags-presenter. Ni får säkert något tillbaka när mina ögonlock är tillräckligt öppna för att göra något vettigt.Nåväl, jag kan försöka svara på det lilla jag läst som varit riktat till mig.Sedek: Nej, jag är inte klok. Observant av dig.Vellan: Ja, din förklaring av att jag är uppe så sent var rätt. Det är för att jag jobbar med bara någon dag emellan, så det blir för jobbigt att ställa om dygnet fram och tillbaka. Tror det skulle slita mer på organen.Sedek: Skulle det slita mer på organen?Vellan: Tur att du inte blir arg om man outar ditt namn, för jag är så sjuuuuukt nära hela tiden.Sedek: Bra att du outade L....'s namn först så att jag slapp bli den förste.Mandi: Nej, jag är inte rädd för dig och du har inte skrämt bort mig. Det är så att jag gör något som kallas för att jobba, och då är jag borta länge i taget. Typ 14 timmar... sen måste jag sova. Och dessutom har jag ett liv utanför fl. Men tack för att du stöter på mig. Det är väldigt smickrande. Puss!!!Sedek: Va kul att du läser om Nonviolent Communication. Berätta gärna lite om dina funderingar. Jag började läsa för snart tre år sedan, men jag lär mig fortfarande hela tiden. Fantastiskt.Alla andra: Försök läsa samma bok som Sedek när han läst färdigt.Vellan: Puss!!!Blablablablablablabla... godnatt!!! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Nice respons

Ärligt talat har även jag varit nära att skriva ditt riktiga namn. Har många gånger fått läsa om inlägg jag skrivit till dig för att försäkra mig om att jag inte har gjort det.

Puss!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-15 10:23:02 följande:
    Du vet ju allt hur man gör en flicka glad en måndagsmorgon Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Borde jag inte ha blivit man istället? (nej jag tänker inte göra nåt åt saken NU)
Svar på tråden Tråddödare forts....