Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-15 10:24:11 följande:
    Och jag är längst med mina 164 cm Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ja, vad gäller längd inom 160-170centimetersklubben. Men om du låter bli högklackat medan jag har på mig så ska jag nog kunna möta dig däruppe
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 11:36:54 följande:
    Scratchy: Det var Vellan som sa att jag skrämde bort dig. Skyll på henne! Klart du blir smickrad när jag stöter på dig, jag är ju en sexbomb, fråga Vellan. Puss!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahha, och som du skrev till Midka en gång "Du är en sån som gärna puttar mig ut på gatan för att rädda dig själv"
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 11:49:20 följande:
    Vellan! (ser att du är grön)Ska ge dig förklarningar så fort jag har duschat. Ska bli intressant att få veta vilken roll du anse dig ha sen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad spännande!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 11:59:13 följande:
    Hej alla. Första dan på jobbet. Trodde det skulle bli svårt men det har faktiskt varit uppfriskande att få komma ut bland folk igen. Tack alla för eran stöd. Puss på er. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hej gumman! Vad skönt!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 12:02:15 följande:
    Men jag älskar högklackar ;) Ska jag ta med mig Chaharpaye ( Pall ) ? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Du var väl längst av mig, Mandi och J hjärtar A, va? Är inte du 168cm?
  • Velour
    upyours skrev 2010-02-15 12:14:30 följande:
    Mmmm du blir säkert skitsnygg i högklackat....mmm... Det är nästan roligt jämt
    Kanske inte rätt läge att stöta på, när det nu blir rätt läge öht..
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 12:19:52 följande:
    .......................................* Fortsätter att bita sönder mina fingrar/naglar........Va frestande det är........slår mig hårt i nacken så jag låter bli frestelsen............ * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nyfiken på vad du skulle säga...Är det sånt som kan få dig anmäld till moddisarna?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 12:22:13 följande:
    Hej nazi. Jo, alla har verkligen ansträngt sig för min skull hela morgonen. Det känns skönt men jag är såååå sömnig så det finns inte. ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad snälla de är

Men jag förstår att du inte får mycket sömn just nu, men det ska vi ordna
  • Velour

Fast nu måste jag gå och göra mig iordning. Ska till universitetets bibliotek och läsa en bok som heter Maskuliniteter, av Connell. Jag behöver nog lite mer kunskap om vad maskulinitet är{#lang_emotions_tongue_out}

Ha det gott alla! Och Roses, hoppas resten av din dag blir lika bra som den började{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Roses skrev 2010-02-15 12:25:22 följande:
    Jag kan va otrolig ful i munnen när jag är på det humöret men för närvarande håller jag mig till Sedek när det gäller att gå nån på nerverna :pJag vet inte känner att allting står rätt till med en viss nick.....Hur var det man sa? Det där ordspråket om ( Ugglor ) :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah, Sedek...honom ger man sig gärna på

Du menar att allting INTE står rätt till med ett visst nick? "Ana ugglor i mossen" heter det Ja, man anar ju en hel del. Envis är han också..
Svar på tråden Tråddödare forts....