Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-15 19:56:06 följande:
    Livet är en fest, vet du inte det? På jobbet och stan är det klackar som gäller - om jag inte har ont i ryggen. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Fint att kunna gå i klack utan problem
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 20:16:17 följande:
    Det där kan jag lära dig allt om, skippa boken du
    Hur?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 20:18:55 följande:
    Inte grop, hör du det! Du är den viktigaste som finns för dina barn, oersättelig. Tänker på dig och hoppas du tar dig igenom det med nära o kära
    Och det värsta jag vet är att känna sig ensam i sorgesituationer
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 20:20:54 följande:
    Genom att spänna mig lite, hjälpa en gammal dam över gatan och slå ner ett fyllo som stör på krogen, såklart...
    Men jag kan ju också göra alla de sakerna (även jag jag har smalare armar), betyder det att jag också är maskulin?

En intressant sak jag läste i boken var att det inte är män som förtrycker kvinnan, utan maskuliniteten som förtrycker det feminina. Tål att tänkas på
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 20:26:45 följande:
    Åhhh.. satt jag och skrev allt det där och så blev det ändå inte rätt. Var det kanske inte det du ville veta? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej, det var jättebra att du gjorde det. Annars hade jag ju inte kunnat veta var jag står. Visst känns det förgäves för dig, men för mig känns det bra.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 20:33:02 följande:
    Inte på samma maskulina sätt som jag. Vilket resluterar i att det inte är maskulint, du gör det på ett feminint sätt och jag på ett maskulint. Det måste ses och upplevas, går inte att beskrivas i ord på ett rättvist sätt.
    Jo jag förstår. Du är ju trots allt en man och jag en kvinna. Och jag tror att jag kommer att få äta upp dessa ord innan kursens slut
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:30:23 följande:
    Gokväll guys ;)* Gömmer mig för Velour och skäms skallen av mig * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hej Men det var jättegulligt ju! Vad skäms du för?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:31:26 följande:
    Tur du har som ännu inte behöver bry dig. Det är inte snyggt med vita strån i så ung ålder och jag vill ännu inte behöva förstöra håret genom att färga det. FAN!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:32:33 följande:
    Jag är på gott humör. Fick helkroppsmassage av min kompis. Skönt ;)Han jobbar i en behandlingshem så han vet vad han gör. Verkligen uppskattad. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Åh vad härligt! Jag känner att jag verkligen behöver en sån massage. Skulle vara lycklig en lång tid då
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 20:32:38 följande:
    Haha.. nej då, det känns inte förgäves. Jag tror att du är inom någon kategori, men med en underkategori. Om du förstår vad jag menar.. eller så har du en fetisch helt enkelt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Visste inte att det fanns underkategorier, men då kanske jag passar inom nåt ändå
Svar på tråden Tråddödare forts....