Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-15 20:33:34 följande:
    Vellan förresten, har du fått gröninga i inboxen så är det mitt fel.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jo och vad besviken jag blev när det inte var några kärleksförklaringar!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 20:34:52 följande:
    När går det över i ett förtryck? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    När den ena måste ge efter för den andra, tror jag. Har inte kommit så långt i boken.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:36:06 följande:
    Hittade detta..Öhhh, stämmer det på mig? Jag Egocentrerad? Näää ;)* Gömmer mig för eventuella kommentarer * Vädurens ledande kvalitet och Marsinflytande ger honom de ultimata ledaregenskaperna. Eldens element ger honom dessutom ett oberäkneligt och oförskräckt temperament. Ett oerhört starkt ego och självförtroende gör honom visserligen till en bra ledare, men kan dock få honom att verka alltför dominerande och maktfullkomlig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det passar nog bra. Men jag har även upptäckt ödmjukheten som finns lååååååååångt därinne
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:40:14 följande:
    Nawwwwww :pÄh, Tant Ena ska jag nog kunna tvinga ändra lite på sina värderingar. Några månader i min sällskap så ska det nog få fram hennes värsta sidor. :p* Kramar Sedek och ger honom en varm kyss. Har precis fått i mig lite jordgubb-glass så du får lite jordgubb-smak * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nej tack! Jag tror jag håller vid mina värderingar. Har liksom haft dem sedan jag varit tonåring och det känns bra. Men tack för erbjudandet
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:42:52 följande:
    Jag berättade för K----- när jag kom fram och skrattade så han håll på och kissa på sig. Dumma han.Vet du vad jag fick höra?Han frågade vem du var och jag sa att det en tjej jag har träffat genom nätet och då säger han:" Jaha, på det sättet. Kom och skryt när du lyckas hitta en tjejkompis på normal sätt. Hon har ju inte träffat dig och vet inte vilka tokigheter du hittar på så. " Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahha, så han är ANDRA personen som säger så? Hmm...borde hålla ett vakande öga över dig isåfall
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 20:46:26 följande:
    Fetischer vännen.. alla inom bdsm tänder ju inte på samma sak. Du skulle se listan som finns på ds med olika kinks/fetischer.. den är låååååååååång. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag tror att jag låter bli att läsa den listan. Knoppen orkar inte lära sig så mycket nytt längre
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:46:31 följande:
    Hahah, åt vilket håll låg du när han masserade dig? Jag brukar ligga på mage
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 20:47:36 följande:
    Förlåt.. du blev glad och trodde det var killar ville flirta lite. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Såklart! Sen såg jag att det var grönt och tänkte: Ånej, vad har jag nu skrivit. Sen såg jag att det var ditt fel
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:47:38 följande:
    Låååååångt där inne? * Morrar * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt därinne. Men den finns, så du borde vara glad
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:50:16 följande:
    Noterad Tant Ena. :pLäs inlägg #13609 Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah, men man behöver inte vara tant heller! Det är ju inte så att det är antingen eller. När det kommer till flirt mellan upptagna och ickeupptagna så är jag lite.....gammaldags. Men för all del, det är ditt och Sedeks liv och har inget med mig att göra. Jag bara reagerar{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....