Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 20:52:17 följande:
     Dumma tjej. När jag är min normala jag så är jag bara lite vild. Vad ska jag göra? Har du provat body-shot nångång? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hur är du när du är onormal då?

Body shot? Nej det har jag inte gjort. Men jag har hånglat med mat i mun, vilket var lite äckligt..
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:55:20 följande:
    Okej, nu när jag har skrämt bort Sedek så jag följer gärna med om vi ska åka kryssning. Låter jättekul. * Får jag dela hytt med Sedek då? * TYST, Tant Ena. Innan du får tanken att skriva nåt. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hoppas det blir en kryssning överhuvudtaget. Och blir det det så får du gärna dela hytt med Sedek, för jag ska ragga som fan på dansgolvet...eller sova hos S-mannen
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 21:03:12 följande:
    Till din första fråga. DONT ASK. Body shot har ingenting med mat och göra Ena-lille :p* K----- föreslog att vi skulle ha fest om nån vecka med body-shot. Är det nån ide och bjuda dig om bestämmer datum? * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag är bara 30! Vad tror du om mig egentligen? Såklart inte body shot är mat, men eftersom det är nåt man förtär så fick det mig att minnas mathånglet
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 21:08:24 följande:
    Men nu råkar ju inte jag vara speciellt "ickeupptagen" så att säga...Och för det andra så försöker jag höja min moral lite Steg för steg.
    Nä, men Roses är det! Jag höll också på som dig, när jag var tonåring. Och det var DÅ jag började höja moralen lite.

Men du får ju hålla på med vadsomhelst, bara du inte blir ledsen om/när det drabbar dig själv.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-15 21:11:12 följande:
    På tal om grått hår.... Jag har ett stort diadem med grått hår från öra, panna till öra plus att jag har mycket inslag i övriga håret. Har försökt bita ihop för att få se hur det ser ut men bangar till sist och färgar. Nu ska jag färga svarta slingor så det inte blir så skarp kant varje gång det växer ut....
    Naaaw! Jag tänker låta håret bli helt vitt och sluta färga när jag kommer upp till den åldern då det passar att vara vithårig, typ 80
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 21:25:24 följande:
    Mathångel? Medvetet eller bara *åh han är så snygg och jag har just tagit en stor tugga på mackan men what the heck jag kysser han ändå*
    Nä, han fick lust att kyssa mig helt plötsligt trots att han hade mat i mun
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 21:26:52 följande:
    Läste du inlägget jag skrev för en stund sen? Det där med att du inte ska oroa dig så länge du inte har hittat mig naken i hans säng? Vad skulle drabba honom? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ingeeet!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 21:26:58 följande:
    Nä, nu får du nog läsa vad jag skrev igen. Öva lite läsförståelse så ska det nog gå bra Förstår att man är trött i huvudet efter en dag av pluggandes, det är jag själv!
    Jag orkar inte läsa igen det du skrev...Jag har fullt upp med att fundera över maskulinitetsgrejen.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 21:28:03 följande:
    Vi säger så aziz. Puss på dig. :pNu är jag allvarlig när jag frågar detta. Vill du komma om vi bestämmer datum? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Är du seriös eller? Det var JAG som tjatade om den förbaskade träffen som aldrig blev av. Det har jag gjort ända sedan förra tråden. Först skulle vi träffas hos Isnogood, men vissa var allergiska mot hennes djur. Sen skulle vi träffas hos Midka men hon bor för långt bort för vissa av oss. SEN blev det tal om kryssning.
Svar på tråden Tråddödare forts....