Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-15 21:34:08 följande:
    Det var just det.... Jag har sett några som varit stolta över sitt hår vid tidig åler och jag försöker, försöker, försöker.... och sen färgar jag!Nu blir det slingor så det gråa kommer visa sig men det skiter jag i!
    Försöka att stå ut är ordet
  • Velour

Heheh, vilka saker ni tror om mig Ni är för söta

• Velour
    Midka skrev 2010-02-15 21:45:36 följande:
    Ojdå! jag är nog lite trött..... Ni är alla på samma plast och utövar ungeför samma aktivitet så jag såg inte så stor skillnad ....     *s*Jag och JhjärtaA skulle i alla fall sitta på nördbänken och dricka alkohol och titta på!
    Räkna med mig på nördbänken också
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:46:38 följande:
    Fast hon pratar om en annan fest oxå som hon ska ha med sina killkompisar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Aaa, såg det nu
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:48:58 följande:
    Jag tror inte vännen.. jag vet. klart du, jag och Scratchy ska dela hytt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Du och Scratchy kan dela hytt, nemas problemas. Jag kommer att dela med Confiligere
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-15 21:51:58 följande:
    and me!
    "We are the neeeerds!" (Michael Jacksons We are the world)
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-15 21:53:07 följande:
    Och hans tjej? Duger inte jag och JhjärtaA?
    Han har ingen tjej. Woohoo!!

Klart ni duger. Jag kommer byta hytt efter halva tiden bara
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 21:54:19 följande:
    Okej, nikotin förgiftad så var var vi Mandi? Lovar du att bita mina bröst medan sedek och vellan tittar på? * Drömmer mig bort. Tro jag ska ringa efter K-----. :P *Lovar att lyda hans råd och stoppa i några gramm silikon så dom går att bita tills dess. ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men då kanske jag drar med mig Sedek till ett annat rum. Får jag det?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 21:54:25 följande:
    Han är ju upptagen.. Då tar vi en hytt på fyra då, precis som om inte vi skulle bo ihop. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Inte längre...

Ja, en hytt på fyra{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 21:56:32 följande:
    Midka räkna med mig om Sedek, vellan och mandi kommer. :pVill ju ha lite aktion. ;)Ska jag ta med Ka---- velour? Han är het och singel så du kan nog ha kul med honom. Han är varken pappers-muslim eller från arab-länderna så du har ingen ursäkt. :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men jag vill ha en äkta viking!
Svar på tråden Tråddödare forts....