Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-15 21:57:21 följande:
    Det var nytt!S-mannen sa bara för någon dag sen att Confli var djupt upptagen och att det var såååå söta (uäch!)
    Lita inte på S-mannen. Han ville bara krossa mina drömmar
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 21:58:05 följande:
    NEJ, honom ska vi ( Jag&mandi ) ta hand om sen förstår du väl. Du kanta med dig Bibel/Torah/koranen och läsa verser ur den Tant Ena-lille. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men Mandi ska vara med Scratchy. Då gör vi som så att du tar Sedek, Mandi tar Scratchy och jag tar Confiligere.

Bibeln kan Sedek också ta. Han är ju kristen!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:01:25 följande:
    Öhhhhhh, sorry aziz du är född i fel århundrade. :pMen han är heller inte " Krympad " där nere om det ger honom en plus i kanten? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Deras blod finns kvar än.

Äh försöker du locka med en stor *biiip*?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 22:02:31 följande:
    Har du fördärvat mig? Hur då? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag tror att hon inte vem hon har att göra med. Efter en natt med dig tror jag att hon på riktigt förstår innebörden av fördärvad
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:03:48 följande:
    Hehe :p Har sååååå svårt att föreställa mig Sedek som kristen. Men jag klarar nog att få honom omvänd. Vart är han? Handarbete kanske? * Nej, taskig jag är * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Preeecis, efter allt har jag också svårt att föreställa mig Sedek som kristen. Jag tror att han också har svårt att föreställa sig som kristen
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:04:53 följande:
    Fram till ikväll har du tillhört moraltanternas förening a la velour som VD. Nu är du på min sida. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vadå, är man moraltant för att man inte är som dig? Det var nytt{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:07:17 följande:
    Finns ingen chans. Jag är fördärvad rakt igenom. Ka---- slog och svor åt mig nåt enormt idag. Han tycker jag ger honom dålig rykte och att hans manlighet ifrågasätts när han är ensam med mig....Öhhh Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Grattis!!{#lang_emotions_cheers}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 22:08:17 följande:
    Hm...Utan att avslöja mig:Varför är det svårt att föreställa sig mig som kristen?*nyfiken*
    Vad menar du med "utan att avslöja mig"?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:08:39 följande:
    Jag som är som en ängel. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Menar du en "fallen angel"?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 22:08:17 följande:
    Hm...Utan att avslöja mig:Varför är det svårt att föreställa sig mig som kristen?*nyfiken*
    Just det! För att du inte är som Roses kristna killkompis!
Svar på tråden Tråddödare forts....