Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-21 21:59:21 följande:
    Nu måste jag iaf och fejka lite Vi kanske ses, vi kanske inte ses. Jag kommer att vara vaken väldigt väldigt länge ikväll, men nog inte ni.. Så, ha det bra!
    Hoppas du hade en trevlei feika (skånska) {#lang_emotions_coffee}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-21 22:47:45 följande:
    nej, nu ska jag gå och lägga mig medan jag fortfarande är på bra humör! kanske kommer överleva våren trots allt? sov gott!
    Godnatt och sov gott. Våren kommer bli underbar! Kram
  • Jagbyttenick

Meh, nu var jag vaken JÄTTELÄNGE! Och ingen ville skriva till mig {#lang_emotions_cry}
    Godnatt då. Men ni får inga trådkramar bara för det {#lang_emotions_tongue_out}

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-22 16:46:21 följande:
    Var det inte det som var poängen? Att han gör parodi på sånna där försäljningssidor som bara fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och fortsätter och aldrig kommer till saken?
    Nej. Han säljer faktiskt något. Det tog nog en halvtimme men det slutade med att de ville att man skulle köpa något för endast 39.67 dollar - endast idag!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-22 19:38:39 följande:
    Men han måste ju ändå driva en del med sig själv, för han kan ju inte vara seriös med en så lång film... där han bara läser innantill... Så, var det något att satsa på? Gav han någon som helst ledtråd av vad programmet gick ut på?
    En diet med rätt sorts fetter som gjorde att kilona bara "smälte" bort.
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-01-22 19:41:26 följande:
    Jo, jag förstod att det var det som var poängen, suck. Trodde dock verkligen att han skulle komma till slutet någon gång, eftersom jag skymtade en viss progression i framställningen, men jag fick ge upp när lunchrasten var slut. Sådana som jag fiskar dock efter varje halmstrå, och det där med att förvandla kroppen till en masugn utan någon större ansträngning verkade väldigt lockande. *lätt skamsen*
    Jag tyckte faktiskt det också lät bra. Men det är väl inget annat än Atkinson eller nåt.
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-22 21:48:27 följande:
    DET kan jag faktiskt våga lova dig -Är sjukt trött...o i morgon så ska jag o dottern till den vackra staden Nyköping o shoppa
    Nyköping! En stad jag har besökt Ni bor ju så långt bort allihop, så man blir glad när det är någonstans man varit
    Min svägerskas ex bor i Nyköping så vi gjorde en roadtrip dit och hämtade hem henne för några somrar sedan eftersom hon var fattig studen och inte hade råd med tåg, det blev billigare med bensin på den tiden.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-22 22:17:13 följande:
    Okej, jag hade tänkt svara också. Men FB tog överhanden ett tag där. En jobbig kille som ville snacka lite... Det gick ut på att 3 lärare blev utvalda och fick komma till en "kommité" som berättade för lärarna att de var skolans absolut bästa lärare. De fick berättat för sig att de blivit utvalda till ett experiment där de ska få tilldelat sig skolans smartaste barn under ett år för att se hur det går. Det viktiga var att barnen INTE fick veta något om att de är de smartaste på skolan. Året gick och precis som väntat så var dessa tre klasser de bästa i nästan hela landet. Lärarna sa att det var så lätt att undervisa, de var så smarta och roliga att lära och det gick bra. Då berättade kommitén att det var inga smarta barn, de var slumpvis utvalda på skolan i ett experiment... Lärarna sa att ja men då måste det ju bero på att vi är de bästa lärarna... Nej det gjorde det inte heller för de var också slumpvis utvalda...!!! Så, med rätt förväntningar kan man klara vad som helst
    Väldigt intressant!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-22 22:23:31 följande:
    NÄhä, jag har bjudit in både dig och F för typ 20 minuter sedan...
    Ja, men mig skiter du i, schysst sånt, det ska jag komma ihåg {#lang_emotions_yell}
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-01-22 23:51:49 följande:
    det vet jag, det var han med den kladdiga hypotenusan!
    Velour skrev 2010-01-22 23:50:50 följande:
    Pythagoras verkar ha väldigt mycket sats...
    Ahahaahhaah, skriv inte sånt när jag är trött, jag tycker det är roligt på allvar! {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....